Tripp trapp stol fra stokke

millemarie

Forelsket i forumet
Bruker dere disse «skinnene» som følger med i pakka?

mon dere gjør det - hvor lenge bruker dere det evnt? :)

De som er under? Vi brukte skinner under til de ikke satt fast lenger, men jeg tror det er for at de ikke skal falle bakover, og at det er spesielt viktig når en bruker det babysetet :) hadde den vel på til ca. Tre år, men kunne nok tatt den av før :)

Måtte sjekker. Det er på en av stolene. Ikke de to andre. Den ene er så gammel at det fulgte ikke med, den andre har vi åpebart tatt dem av/ikek tatt dem på en eller annen gang.

Ungen som sitter på den med skinner er 4, snart 5. På stolene uten skinner sitte runger på 9 og 12. Det går nok fint uten skinner på den for minstemor også, men de er nå der og jeg tenker åpenbart ikke over det.

Kunne bare svare fordi jeg sitter hjemme med sykt barn, ellers ville jeg trodd det var på to. de to som er levert med skinner. Den tredje stolen er min, fra 80-tallet, og da var det ikke sånne.

Har brukt de hele tiden stolen har vært i bruk. De er for å hindre at stolen ikke tipper bakover ved bevegelse

Vi har det på 2 av 3 stoler. Men usikker på om det hjelper. Ingen har klart å velte mens de sitter oppi. Kan si at nr 2 har prøvd veldig hardt, og han har den stolen uten skinner.

Det kom jo pga en EU regel om hvor lange beina måtte være og heller enn å gjøre om på hele designet så begynte de sende med disse. Stolene veltet ikke særlig ofte de mange, mange årene før dette heller. Relativt stødig design.

Brukte de til de ble ødelagt ja :p hatt stolen i over 6 år og de ble ødelagt for et års tiden :)

Veldig greit å bruke, sikrere så de ikke faller bakover. Før vi monterte de på, så var det et par ganger hvor hun sparket i bordet og kunne falt bakover.

Vi har de på, og jeg føler det er mer aktuelt nå som ungen bruker stolen som klatre- og turnstativ enn da han satt rolig (4 år). Selv om de kan klare å sparke fra i bordet og velte bakover mens de er små.

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva det snakkes om :p ekstradel til tripp trapp?

Har tre slike, men har aldri brukt på noen av de stolene. Synes stolene er veldig stødige uten :) men hadde tatt de på om barna hadde brukt å sparke i bordet eller lignende.

Har bare til en, men aldri brukt dem. Vet ikke hvor de er blitt av... Aldri hatt noe problem med at stolen er på vei til å tippe, og minstemann er en skikkelig apekatt :p
Men nå vil imgem av de bruke de til noe annet enn når de hjelper til på kjøkkenet og da står ryggen mot benken. 2,5 og 5 år. Større tippfare på vanlige stoler, så der må jeg snakke til barna stadig vekk at de må sitte rolig.

Back
Topp