Tripp trapp newborn størrelse?

GulSitron

Betatt av forumet
Hei! Er det noen som vet hvor stort festet på ligge delen er? Den man fester i selve stolryggen? Hvor mange cm er det ca?

Finner ingen info om det når jeg søker, det står bare at de passer alle modeller etter 2003.
 

Vedlegg

  • 592E5FCA-7E63-4C08-98A2-3EBA25A1E196.jpeg
    592E5FCA-7E63-4C08-98A2-3EBA25A1E196.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 10
Hei! Er det noen som vet hvor stort festet på ligge delen er? Den man fester i selve stolryggen? Hvor mange cm er det ca?

Finner ingen info om det når jeg søker, det står bare at de passer alle modeller etter 2003.
Hvis jeg forstår hva du spør etter, vil jeg si ca. 1,8-1,9 cm tykk og ca. 7,8-7,9 cm lang/høy. Mulig jeg tenker feil, men det er tykkelsen og lengden/høyden på kanten på Tripp Trapp delen som newborn delen klikkes på :)
 
Hvis jeg forstår hva du spør etter, vil jeg si ca. 1,8-1,9 cm tykk og ca. 7,8-7,9 cm lang/høy. Mulig jeg tenker feil, men det er tykkelsen og lengden/høyden på kanten på Tripp Trapp delen som newborn delen klikkes på :)
Stemmer, var det jeg var på jakt etter! :happy:
Jeg har en tripp trapp stol som er hel og fin, brukt av både storebroren min og meg, og da ser det ut til at den newborn delen passer på allikevel.
Tusen takk for svar! :love017
 
newborn passer på gamle stoler, men de klikkes ikke i lås, sånn at det er mulig å løfte stolen av igjen. Vi brukte newborn på vår 70 talls stol, men man må da altså være klar over at sikkerhetslåsen ikke virker.
 
Vår stol er over 25 år, men vi lagde hakk i stolen slik at setet ble klikket i lås :)
 
Stemmer, var det jeg var på jakt etter! :happy:
Jeg har en tripp trapp stol som er hel og fin, brukt av både storebroren min og meg, og da ser det ut til at den newborn delen passer på allikevel.
Tusen takk for svar! :love017
Vi bruker de også på eldre stoler, funker helt fint :) Passer på at de er helt på, de faller ikke lett av, da må man dra de opp med makt.
 
Back
Topp