Trinny og susannah..,,

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Sitter å glor på det nå... Bare jeg som syns de forandrer kvinner til kjerringer? Huff får så vondt av noen av de som får "hjelp"...

Mye stygt ja..

Jeg klarer ikke se på det der :P blir så provosert :P syns de behandler folk så jævelig dårlig jeg?! Tenk om noen av de dem kaster seg over hadde en fin dag i utgangspunktet, følte seg lekker osv, så kommer de og slenger all den driten sin. Jeg skulle så inderlig ønske de kunne møte på meg :P DET hadde blitt TV.

Men sorry, svarte ikke på spørsmålet (ble visst litt revet med haha): aldri sett hvordan de blir til slutt for slår gjerne over på en annen kanal når jeg ser de :rolleyes:

Det er fåtallet av de norske kjendisene som har blitt fine ihvertfall! Men så er det vel mange som har gått ut å klagd på nettopp det også ;)

Jeg klarer ikke se på det der :P blir så provosert :P syns de behandler folk så jævelig dårlig jeg?! Tenk om noen av de dem kaster seg over hadde en fin dag i utgangspunktet, følte seg lekker osv, så kommer de og slenger all den driten sin. Jeg skulle så inderlig ønske de kunne møte på meg :P DET hadde blitt TV.

Men sorry, svarte ikke på spørsmålet (ble visst litt revet med haha): aldri sett hvordan de blir til slutt for slår gjerne over på en annen kanal når jeg ser de :rolleyes:

Jeg håper litt at det er tilgjort. :P Altså at personene har meldt seg på selv og så later de som at de treffer dem tilfeldig på gata. :P

Hvis ikke så er det frekt ja! Tenk om noen kom bort og sa "hva er det du har på deg?? Det er fryktelig! Vær så snill, la meg redde deg fra seg selv." Uff...

Jeg håper litt at det er tilgjort. :P Altså at personene har meldt seg på selv og så later de som at de treffer dem tilfeldig på gata. :P

Hvis ikke så er det frekt ja! Tenk om noen kom bort og sa "hva er det du har på deg?? Det er fryktelig! Vær så snill, la meg redde deg fra seg selv." Uff...
Ja det må jo nesten være tilgjort, ellers fatter jeg ikke hvorfor folk er så himla hyggelig tilbake! :P Jeg for min del hadde nok liret av meg et par gloser.

Jeg synes de er litt for høye på seg selv og tar vel mye plass. Og til dels er de ganske frekke også. Resultatene blir både og, men er enig med deg ja. :)

Bruker ikke å se på det, men så på sluttresultatet i går. Hun ene som fikk "hjelp" syntes jeg var fin som hun var, og ble helt forferdelig etterpå. Ja, klærne var kanskje ikke de fineste på før-bildet, men ser folk gå i dongeribukse og genser hele tiden.
Sminken og håret passet ikke henne.

De har meldt seg på, det er bare skuespill når de møter de på gata heldigvis. Kjenner ei som har vært med :)

Synes nesten alle får samme klesstil, og de samme "reglene" gjelder for alle. Typ timeglassfigur skal ha stort bredt belte evt omslagskjole for å få fram midja.

De er fryktelig slemme ja... Tror jeg hadde løfta labben rimelig raskt om de hadde møtt på meg med de kommentarene der :p

Back
Topp