I
Ingenbruker
Guest
Sitter å glor på det nå... Bare jeg som syns de forandrer kvinner til kjerringer? Huff får så vondt av noen av de som får "hjelp"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig...Mye stygt og veldig upraktisk!
Jeg klarer ikke se på det derblir så provosert
syns de behandler folk så jævelig dårlig jeg?! Tenk om noen av de dem kaster seg over hadde en fin dag i utgangspunktet, følte seg lekker osv, så kommer de og slenger all den driten sin. Jeg skulle så inderlig ønske de kunne møte på meg
DET hadde blitt TV.
Men sorry, svarte ikke på spørsmålet (ble visst litt revet med haha): aldri sett hvordan de blir til slutt for slår gjerne over på en annen kanal når jeg ser de![]()
Ja det må jo nesten være tilgjort, ellers fatter jeg ikke hvorfor folk er så himla hyggelig tilbake!Jeg håper litt at det er tilgjort.Altså at personene har meldt seg på selv og så later de som at de treffer dem tilfeldig på gata.
Hvis ikke så er det frekt ja! Tenk om noen kom bort og sa "hva er det du har på deg?? Det er fryktelig! Vær så snill, la meg redde deg fra seg selv." Uff...
Jeg håper litt at det er tilgjort.Altså at personene har meldt seg på selv og så later de som at de treffer dem tilfeldig på gata.
Hvis ikke så er det frekt ja! Tenk om noen kom bort og sa "hva er det du har på deg?? Det er fryktelig! Vær så snill, la meg redde deg fra seg selv." Uff...
De har meldt seg på, det er bare skuespill når de møter de på gata heldigvis. Kjenner ei som har vært medJeg klarer ikke se på det derblir så provosert
syns de behandler folk så jævelig dårlig jeg?! Tenk om noen av de dem kaster seg over hadde en fin dag i utgangspunktet, følte seg lekker osv, så kommer de og slenger all den driten sin. Jeg skulle så inderlig ønske de kunne møte på meg
DET hadde blitt TV.
Men sorry, svarte ikke på spørsmålet (ble visst litt revet med haha): aldri sett hvordan de blir til slutt for slår gjerne over på en annen kanal når jeg ser de![]()
De har meldt seg på, det er bare skuespill når de møter de på gata heldigvis. Kjenner ei som har vært med![]()
Haha, ja det hadde de nokTenkte det. Ellers så hadde de vel fått en på trynet ganske ofte.Men uansett godt å få det bekreftet.
![]()
Jeg klarer ikke se på det derblir så provosert
DET hadde blitt TV.