Trine85...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Har du fått deg ny mob enda!?
Mannen her skulle prøve å bestille på firma,
og går det så har jeg ny tlf om 1-2 uker!!![:)]

En tråd til meeeg...

Åh,din heldiggris!! [:D] Jeg har ikke fått ny mob enda,nei.. Fikk ikke bytta tlf jeg har,så da får jeg bare kjøpe ny for egne penger [8D][:)] Skal jo bytte abb også nå,så da kan jeg jo like godt kjøpe ny tlf også.. [8D][:D]

k800i!!!

Jeg har lyst å bytte over fra Nonstop til Allstar,men shit å dyr den var med det abb! [&:][8D]

Unnskyld,glemte å nevne at det er Telenor sine abb jeg prata om. Altså Telenor Djuice Allstar [;)]
Grunnen til at den er litt dyrere enn de andre,tror jeg er fordi abb er billigere.. [;)] Og det er jo forsåvidt bare en engangssum! [:)] Abb jeg har nå ligger jo på rundt 500,- hver mnd... Ofte oppi 700,-.. Litt mye,syns nå jeg.. [8D]

Er det telenor sitt det?? [;)] Skriver sykt mye mld,jeg,derfor må jeg ha et som passer best til det.. [8D][:D]

ORIGINAL: ~Star83~

Hvor mange mld skriver du i mnd da!?

Hehe,tør jeg si det!? [8D][:D] *nestenlittflaut* [:D]

Kom igjen nå...Skrev selv utrolig mange mld tidligere,men har begynt å ringe litt mer nå...[;)]

Jeg har skjerpet meg betraktelig de siste årene.. [8D] Før sendte jeg rundt 3000 mld i mnd. Ikke spør åssen jeg fikk det til! [8|][8D][:D] Derfor passet det best at jeg hadde nonstop-abb,kan du si. [:D] Betaler 299,- i mnd og kan sende så mye mld jeg vil!
Har ikke mld-teller nå,men tipper rundt 1000 mld i mnd. Så har skjerpa meg der.. [;)]

Det allstar-abb jeg prata om.. Sendte mail til en butikk her og spurte. De skulle ha 4499,- for tlf med abb! [&:] Og det var vanlig pris for tlf uten abb. Grunnen til at den koster det,er fordi det ikke er noen binding med allstar. Men jeg sjekka på telenor sine sider,og de skulle ha 3084,- for den tlf med abb inkl frakt! Så de er jo ganske mye billigere! [;)]

He,he...Gjorde du annet enn å sitte å taste på mobilen da eller!?[:-]
Men k800i er jo billig med det nonstop abb og da...[;)]
Tror det er best du holder deg til det...[:-]

ORIGINAL: ~Star83~

He,he...Gjorde du annet enn å sitte å taste på mobilen da eller!?[:-]
Men k800i er jo billig med det nonstop abb og da...[;)]
Tror det er best du holder deg til det...[:-]

Hehe,nei,samme lurer jeg på! Var tydeligvis hobbyen min det! [8D][:D]
Ja,jeg så det nå.. 1300,- koster den med nonstop.. Ganske mye billigere da... [8D]

Back
Topp