Trine82!!

Lena33

Glad i forumet
jeg har vært her inne litt sjeldnere i det siste og klarer ikke å henge helt med i svingene....blir så mye å lese[:)]

men jeg har gått å tenkt litt på deg og den mensen din som aldri kommer....????er spent på å høre om det er noe nytt i saken....

vet ikke om du kansje har skrevet det et sted, men jeg har iallefall ikke fått det med meg....[8|]

*klem*fra ei som tenker på deg.....

Så hyggelig at du tenker på meg... Den har ikke kommet nei.. Er 81 dager siden nå.. Kommer den ikke innen 3 uker skal jeg til legen igjen, han sa det var helt normalt etter p-pillebruk han.. Og at eggstokkene mine kjentes fine ut, så behøvde ikke være redd for cyster osv... Han kalte det visst hormonell ubalanse... Men jeg er temmelig lei ja.. Brystene mine har vært kjempeømme i en uke nå... Det var de forrige gang jeg hadde mens også... da var de ømme i 10 dager før tanta kom.. Så håper liksom på det da, må ha noe å håpe på.. Vil jo bare komme igang med prøving igjen.. [:(]

Det må være frustrerende å gå sånn og vente!! Håper du får besøk av tanta snart så du kan få litt bedre oversikt [:D]

Har håpet nå, synes jeg så antydning istad..... så venter spent... Kan det være hun som endelig kommer på besøk? Jeg er sikkert den eneste her som så inderlig håper at tanta kommer snart........ hehe.... Men så fort hu kommer igjen vil jeg også ha hu bort [:D][:D]

ja skjønner....jeg hadde d oxo slik.....først ble jeg ømm i puppene....hadde aldri vært d før mens før, men så viste det seg at jeg var gravid...var det i 6 uker så hadde jeg en SA....neste mnd fikk jeg ømme pupper igjen...ca 10 dager før forventet mens, slik hadde jeg det helt til jeg ble gravid igjen, men da ble jeg ENDA ØMMERE i puppene og testen viste positivt[:)]

Lykke til....dere prøver vel selv om du ikke har mens?[:)]...

Skjønner deg godt!! Den første og eneste gangen jeg har vært glad for å få mensen var den første etter at jeg slutta på pilla [:D] Men etterpå har det ikke vært så stas...[:'(]

ØNSKER DEG LYKKE TIL, OG HÅPER PÅ AT KROPPEN DIN SNART ER SEG SELV IGJEN...
Jeg har blitt litt sånn rar etter at jeg hadde en sa... Ømme bryster leeenge før mens, men
det er vel hormonelt....Klem[;)]

Håper at du får en eggløsning først og så ingen tante[;)]
Blir nok litt vanskeligere å regne ut termin, men det bør legene klare likevel[;)]

Klemmer deg så hardt at du får eggløsning av sjokket[8D]

Back
Topp