Trine82

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg vil takke deg masse for et par herlige dager hos deg!!! Vi storkosa oss begge to!!!

Og det var godt med vin etter at guttene hadde lagt seg!!!

Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi sees!!!

ja det var kjmepekoselig snuppa [:)]   Tommy og mamma synes du hadde en herlig unge hehe. [:)]  Godt med vin etter småttisa har lagt seg ja [:)].... hadde vært såå moro om vi hadde fått til en tromsøtur... mye koster flyet?   vi har veldig lyst [:)]

Det er ikke så aller værst pris om du får en kampanje, de pleier å komme med kampanje i januar, så jeg kan følge litt med...

Turen hit til jul nå koster for meg og krisander tur/retur 600 kr...

ORIGINAL: Pastella

Det er ikke så aller værst pris om du får en kampanje, de pleier å komme med kampanje i januar, så jeg kan følge litt med...

det var billig, er det ikke flott der oppe i januar da sola titter frem igjen?

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Pastella

det var billig, er det ikke flott der oppe i januar da sola titter frem igjen?

joda er fint der oppe da, jeg syns januar er en fin mnd, mye nordlys og forhåpentligvis litt snø.

Reisene er ofte da lagt ut frem til påske og gjerne lengre å... Men ikke alle er så biillige, man burde være tidli ute... Sambo sin tur nå koster 800 tur/retur. Vanlig pris ligger på ca 1200 tur/retur

Back
Topp