Trine82 har eggløsning!!!!!!!!! men......

Forvirringen om fruktbarheten er stor... De små soldatene lever i opptim 5 døgn under optimale forhold, 3 er mer vanlig da. Optimale forhold er fruktbart sekret, slim-lignende utflod altså, eller kremaktig. Sex 3 dager før el er å BE om å bli graid det, ikke å være forsiktig i det heletatt, jfm den veninna som ble gravid. Faktisk er sex 2 dager før el inntreffer den aller beste dagen.

Eggt lever i rundt et døgn, og du er ferdir fruktbar 5 dager før og 1 dag etter eggløsningen. Tester viser at kroppen forbereder el, og at den mest sannsynlig inntreffer 24-48 timer etter siste positive test, men garanterer dog ikke at det skjer, kroppen kan teoretisk ombestemme seg. Det skjer jo somregel altså at el finner sted et par dager etter testing som er positiv, så ja, sjangsen er stor for at dette skulle funke. Krysser fingrene for dere.

Jeg håper på at dere har fått kost dere i halmen og at det nå er full klaff!! Krysser fingrene for dere, og er kjempeglad for at du endelig har EL. Supert at kroppen din fungerer igjen!

Gleder meg til å høre om to uker!!

Har testa EL hver morgen siden 15.desember, og får bare negative tester...men plutselig slår det nok til!

Hurrahopp!! Satser på klaff for dere nå!!

Klem, M

ORIGINAL: lisa79

Å, så glad jeg ble nå [:D][:D] Håper dere rekker det,Trine og at det blir full klaff [:D][:D][:D]

Tror kanskje vi rakk det for i følge tempen så skjedde ikke el før jeg kom frem.. og vi prøvde hver dag vi liksågodt... tempen har holdt seg høy hele uka og idag hoppet den enda opp en halv grad... spennende om en uke [;)]

ORIGINAL: Tixxxy

Heisann...
Meg og min kjære fikk ikke tid til å hoppe i høyet den dagen jeg hadde EL men vi koste oss dagene før og tre dager etter EL og det funka for meg...[:D]
Håper det ordner seg for deg og..
Masse lykke til[;)]

gratulerer [:D] vi fikk hatt sex den dagen el var og dagene etterpå vi. så får vi vente i spenning og se [;)] Gratulerer med spiren din [:D]

Spennende!!! Lykke til!!!

ORIGINAL: monicabebe

Jeg håper på at dere har fått kost dere i halmen og at det nå er full klaff!! Krysser fingrene for dere, og er kjempeglad for at du endelig har EL. Supert at kroppen din fungerer igjen!

Gleder meg til å høre om to uker!!

Har testa EL hver morgen siden 15.desember, og får bare negative tester...men plutselig slår det nok til!

Hurrahopp!! Satser på klaff for dere nå!!

Klem, M

jeg hadde gitt opp EL tester jeg og testet ikke. men hadde en pakke med cb digitale i skapet. Men så begynte jeg å få sånne skikkelige murringer i mage og rygg, og fant ut at jeg hadde el slim. (aldri sett før, trodd mange ganger at jeg har hatt det, men når du har det så skjønner du det), hadde åpen tapp og alle tegn. Så bestemte meg for å ta en test, den var jo sikkert negativ som vanlig.. Men det var den ikke..... den var positiv i ett helt døgn... Så plutselig er den der.... jeg merket det iallefall GODT, så trenger ikke teste for å finne el mer

El tester viser kommende EL..
så når du har fått positiv test så kommer EL fra 12-48 timer etter[:D]

Back
Topp