Trine82 har eggløsning!!!!!!!!! men......

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
bare så sinnsykt dritt at jeg ikke ser min kjære før imorgen kveld.... tror dere det holder?? fikk pos test på cb digital kl 0800 idag tidlig og klokken 16. Når slippes egget??? og lever det ikke i et døgn? tyyyypisk at jeg ikke har min kjære her nå når jeg har venta på detta i 6 mnd.. Nå skjønner jeg at jeg ikke har hatt el før nå.. for jeg har sinnsykt vondt i korsryggen og murrer i magen og veeldig ømme brystvorter. har og el slim og åpen tapp......

Hvor er min kjære når jeg trenger han??????[:'(]

GRATULERER!!
Dere får hoppe rett til sengs når han kommer hjem da [:D]
er i det minste verdt et forsøk [:D]
Har han vært borte lenge?

jeg skal ta fly opp til foreldra han simorra. han er hjemme i jula. Han har vært borte i en uke.. får ikke hoppa til køys før utpå natta imorra tenker jeg.. må jo si hei til svigers først hehe.... får unnskylde oss med at vi har et barnebarn å lage hehe... håper og vi rekker det....

ORIGINAL: Leha

Stakkar deg!! Du får be han sende sædprøve med hurtig postlevering.

ja ikke sant hehe... det hadde vært noe det..... [;)] sliter med syklusen du og?`det veit jeg ALT om.. har jo gått over 120 dager jeg

ååå så bra å høre... 2 dager etterpå?? da er det jo håp.. for jeg hadde pos el test nå, og bak på pakka står det at da vil EL skje innen 24-48 timer... så egget er sikkert ikke sluppet enda.. og det er vel litt over et døgn til vi kan hoppe i sengevalsen... og han har spart opp svømmere en uke nå så det bør være mange av dem... egget skal vel leve i et døgn. så jeg øyner enda et lite håp

ORIGINAL: Trine82

bare så sinnsykt dritt at jeg ikke ser min kjære før imorgen kveld.... tror dere det holder?? fikk pos test på cb digital kl 0800 idag tidlig og klokken 16. Når slippes egget??? og lever det ikke i et døgn? tyyyypisk at jeg ikke har min kjære her nå når jeg har venta på detta i 6 mnd.. Nå skjønner jeg at jeg ikke har hatt el før nå.. for jeg har sinnsykt vondt i korsryggen og murrer i magen og veeldig ømme brystvorter. har og el slim og åpen tapp......

Hvor er min kjære når jeg trenger han??????[:'(]

oioioi,man vet jo aldrig!men hopp til køys når han kommer da,det skader jo ikke[:D]

godt du får el iallefall!lykke til(ble litt ivrig på dine vegne her nå[:D][:D])

jaaaa, tenk at JEG har EL.. helt av meg selv... hehe.... Er i lykkerus bare over det jeg.. da er det jo en mulighet for at jeg kan få det neste måned og.... kanskje syklusen driver å ordner opp selv.. Det er den beste julegaven jeg kunne fått... men hoppe til køys skal vi, om det er forseint eller ikke. Vi har jo ikke sett hverandre på en uke [:D]

jada,, det stemmer det som ble sagt ang 2 dager. Når jeg tar EL test har jeg sjekket med temp at EL faktisk ikke skjer før 2 dager etter testen.. og så lever jo egget i 1 dag også,, så du har absolutt sjans denne mnd... Så gøyt,, Masse lykke til da!

Sendte deg nettopp en PM, snuppa, og ønsker deg lykke til[:)] ENDELIG!!!

Hurra, Trine!!!

Så bra at du har testet positivt på EL-test...gir meg håp også!

Krysser fingrene for klaff for dere...bare å si hei til svigers i en fart, og så hoppe til køys!!

Klem, M

Har lest at eggløsning skjer på ettermiddagen. Er det ikke slik at når man får en positiv eggløsningstest så inidikerer det at du får eggløsning i løpet av de to neste døgnene? I så fall kan det jo hende at det går to døgn før du virkelig har el. Har lest at egget overlever i rundt et døgn, men at man kan være fruktbar også den andre dagen etter eggløsning. Lykke til!

Forresten, en ting til. La merke til at du skrev at "mannen har spart opp svømmere i en uke nå". For å få best mulig sædkvalitet bør han... "tømme seg" ca hver andre/tredje dag. Det er ikke alle sædceller som overlever en hel uke. Dette fikk vi beskjed om da vi gikk til behandling hos spesialist. Krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen!

Det er fortsatt håp!!!!!!![:D] De sier at man er fruktbar to dager før eggløsning og to dager eter eggløsning. En venninne av meg skulle være forsiktig og trodde ho hadde styring på syrklusen sin og hadde sex tre dager før eggløsning og ho ble gravid .
Så hopp iseng når dere treffes igjen.[:D]

Lykke til

klemmer fra lille meg

ORIGINAL: Labben

Forresten, en ting til. La merke til at du skrev at "mannen har spart opp svømmere i en uke nå". For å få best mulig sædkvalitet bør han... "tømme seg" ca hver andre/tredje dag. Det er ikke alle sædceller som overlever en hel uke. Dette fikk vi beskjed om da vi gikk til behandling hos spesialist. Krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen!

tviler på at han har tømt seg hehe, men ikke veit jeg.. får satse på at det går uansett, klaffer det ikke nå så er det iallefall større sjanser nå som el er igang igjen [:D]

ORIGINAL: Leha

ja ikke sant hehe... det hadde vært noe det..... [;)] sliter med syklusen du og?`det veit jeg ALT om.. har jo gått over 120 dager jeg

Forrige syklus var på 50 dager og denne har hittil vært på 36 dager. Ingen tegn til verken tante eller eggløsning så går sikkert mot en lang syklus denne gangen også. Håper du rekker å "hoppe i høyet" med mannen før egget slippes!!! Det hadde vært arti å sendt tanta på en 9 mnd lang ferie!!

kroppen din ordner helt sikkert opp selv. har gått 7 mnd å venta på el jeg, og når den først kommer så er samboeren borte.. tyypisk hehe...

ORIGINAL: Labben

Har lest at eggløsning skjer på ettermiddagen. Er det ikke slik at når man får en positiv eggløsningstest så inidikerer det at du får eggløsning i løpet av de to neste døgnene? I så fall kan det jo hende at det går to døgn før du virkelig har el. Har lest at egget overlever i rundt et døgn, men at man kan være fruktbar også den andre dagen etter eggløsning. Lykke til!

tror det er tilfelle ja. For igår var tempen på 36.6, og idag var den på 36.35. Pleier det ikke synke litt akkurat rundt el for så å stige da?? satser på at tempen er borti 37 imorra [:)]

God tur, snuppa, og "kjør hårdt"[:D][:D][:D]

Å, så glad jeg ble nå [:D][:D] Håper dere rekker det,Trine og at det blir full klaff [:D][:D][:D]

Back
Topp