trim

Tnb1007

Glad i forumet
Hei alle i Bv land!

Lurte bare på omd et var flere som gikk ¨på gravid-trim?!

Jeg har gått tre ganger nå og det føles veldig bra, så anbefales veldig, kan jo også slenge på at jeg ALDRI har trent før hehe men det er kjempe gøy og føles godt[:D]

Kjøpte forresten bilsete og base i går- maxi cosi, var på tilbud på thorshov bilrekvisita[:D]

Har ikke gravid-trim her jeg bor.
Men går på bassengtrening for bekkenet og på vanlige timer på treningssenteret[:D]
De har TRIM M BABY da,så tenkte jeg skulle benytte meg av det etter fødselen [:)]

Har aldri gått på noen ting spesielt for gravide, men ved forigie svangerskap klatret jeg helt til jeg ikke fikk på meg selen lenger. Da måtte jeg trist innse at klatringen var over for et halvår eller så. Det er jo så gøy!  Etter det begynte jeg å svømme en gang i uka, men det var så drit kjedelig at jeg ga meg etter en måned. Det er kjempedeilig å være i vann, men når jeg har svømt fram og tilbake i bassengen en10-20 ganger, så skal en bare fortsette å svømme fram og tilbake??? Jeg kjedet meg ihvertfall og kikket bare på klokken. Hadde sikkert vert bedre om jeg gikk på noe vanngymnastikk eller noe istedet.

Nå så hadde klatrepartneren min født for ikke så lenge siden, så vi hadde ikke fått komt igang igjenn før jeg ble gravid, og jeg ville ikke begynne på igjenn mens jeg var nygravert. Jeg meldte meg derfor på et treningssudio, noe jeg ALDRI har gjort før. Jeg PRØVER å gå på spinning en gang i uka. Har aldri gjort det før, men jeg måtte prøve å komme meg i form før jeg ble for stor og tung, hehe.
Vi har vert så mye syke siden november at det blir liksom aldri tid til trening. Enten så har vi omgangssyke (3 runder fra november-januar) eller så er vi forkjølet med litt feber men ikke nok til å være hjemme fra jobb og nå denne uken var det munn og håndsyke som gikk i barnehagen....   Så ukene forsvinner- pooof - også ble det ikke trening denne uken heller. Så det er mer ærlig å si at jeg går på spinning ca annenhver-tredje uke 

Men det føles kjempegodt å bevege seg litt. Jeg må sparke meg ut av huset og gruer meg som en hund hele dagen før jeg drar, men når jeg kommer hjem er jeg kjempeglad og syns at det var kjempedeilig [:)]  Så trim anbefales! Det føles bedre enn en tror!

Er ikke noe tilbud om det her[&:] men prøver å trene på treningssenter når jeg klarer og formen tillater det (lenge siden sist nå da[:-])

Jeg har også et abonnement på et treningssenter her vi bor, men kjenner det er voldsomt tiltak for meg nå.. grunnen er nok den at jeg faktisk har gått opp 8 kg ca..og føler meg bare tung og stor, og uansett hva jeg trener og hvor lenge- så ser jeg ingen fremgang :( Så går vel mye i det at jeg føler meg klomsete og utrent på treningssenteret...

MEN, vi har jo faktisk et treningsrom hjemme med tredemølle og ellipsemaskin + sykkel, så prøver å få trent litt... men nå er jeg litt motivert igjen, for det hjelper enormt på humør og sinn :) Føles så deilig når en stå i dusjen etter en god økt :) Så må bare dra meg selv inn på rommet og trene!! Vil ikke bli SVÆR, og risikere og ikke klare å slanke det av igjen etter fødsel...mareritt!!

Har ikkje prøvd meg på gravid trening, men går fast på step2 2 ganger i uken så lenge det går[;)][:)]

Back
Topp