Trim?

sutrepus

Andre møte med forumet
Mange av dere som driver noe form for fysisk aktivitet?
Har vært en iherdig sofa-trimmer i alle år, men plutselig ut av det blå bestemte jeg meg for å begynne å trene litt når jeg ble gravid.
Vet ikke helt hvor det kom fra, men sier til meg selv at det er for å hjelpe på bekkenløsningsproblemer som kan oppstå.

Jeg har hørt at hvis man ikke er vant til å trene, skal m,an være forsiktig med å ta for hardt i når man er blitt gravid... JEg har pleid å trene aerobic og step, og danset litt.. Og så er det jo herlig å gå en tur i ny og ne, gjerne med staver. Og så liker jeg å sykle.. Men pga mye skolearbeid har det dessverre blitt lite i det siste... Men SKAL bli bedre, altså!!!

Er ikke så veldig ivrig på den treningsfronten må jeg ærlig innrømme... Jobber en del kveldsvakter, og det er min gode unnskyldning for at jeg sluntrer unna[;)]

hmm, egentlig så er jeg av den oppfatning at har man en jobb som ikke medfører at du sitter stille hele dagen, altså en jobb vhor du må gå mye rundt el lingende... så HAR du utøvd fysisk aktivitet.
For min del... flere år på skolebenken medfører sitte i forelesning, sitte på lese sal, sitte på kantina.. sitte sitte sitte... åsså spasere de 100 meterne til og fra parkeringsplassen da.
Tror virkelig jeg trengte å få rørt på meg.. og en litt fastere rumpe som passer inni nesten alle buksene mine (enn så lenge) er jo litt bonus da

Huff... jeg har skikkelig dårlig samvittighet.
Trente ikke noe spes før jeg ble gravid, men gikk alltid noen turer i løpet av uken! Dessuten har jeg et aktivt yrke, sitter ikke mye på rumpa i løpet av dagen jeg, nei...

Men de siste tre mnd hvor jeg har vært kvalm og uvel om kveldene, har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen... har lagt på meg 4-5 kilo og er HELT ute av form! [:o] Kondisen er til å grine av, og jeg orker nesten ikke tanken på å begynne å trimme igjen. Men jeg må jo bare det, skal jeg komme meg helskinnet gjennom fødselen...

Huff...[8|]

Men det er da ganske normalt??? Om ikke så lenge begynner du å føle deg bedre, og da blir det fart i sakene, skal du se!! Hjelper ikke på kvalmen å tvinge seg til fysisk aktivitet en ikke orker!!!

Back
Topp