Trillingoppdatering fra Riksen :)

Hilde86

Flørter med forumet
Hei igjen:) 
Nå har det skjedd litt siden sist jeg var innom her:) Igår tidlig på dagen fikk jeg igjen rier, fikk da riedempende på drypp, roet seg.. Utpå eftan gikk vannet mitt, men i å med je har tre i magen min så renner det fostervann hele tiden. Det ble nesten keisersnitt igår kveld. De bestemte seg for å vente med å ta de til je evt fikk igjen rier og evt fikk en infeksjon.. De veit sikkert hva de driver med her:)

Også lurer jeg på om det er noen som veit her om jeg og barnefar har rett på sykepenger når babyene blir født så mye for tidlig? Evt link til noe som sier noe om det?  :)

Ja dere(eller en av dere) har vel rett på sykepenger eller omsorgspenger når dere blir på sykehuset sammen med barna, siden de blir født så mye for tidlig!

Ønsker deg så utrolig masse lykke til!! Håper de holder seg inne litt til, og ønsker deg lykke til med fødselen[:D]

Gleder meg på mer oppdateringer fra dere!

Håper det er store friske jenter du har i magen![:)]

Ja en av dere har vel rett på pleiepenger eller hva det heter [:)]
Masse lykke til!
Håper de får være inni der litt til [:)]

Menner derre begge har krav på det som hetter pleiepenger,det kan en søke om på nav.Vet om et vennepar der begge fikk dette invilget når de fikk prematur
lykke til videre og en stor klem[:)]

dere får omsorgspenger e.l. så lenge dere er på sykehuset, også starter perm i det dere kommer ut derfra[:)] håper du kan få ha de der inne til neste år en gang!! masse lykke til[:)]

Krysser fingrene for at de holder seg i magen så lenge som mulig[:)]

Du har krav på pleiepenger, din permisjon begynner ikke å løpe før den dagen barna er skrevet ut fra sykehuset. I noen tilfeller vil også far ha krav på pleiepenger - det er hvis barna er alvorlig syke, krever mye pleie og ved andre spesielle tilfeller. Hos oss fikk bare far innvilget 2 uker med pleiepenger, mens jeg hadde 6 uker.
Dette kan og skal sosionomen på sykehuset hjelpe dere med

Er det noen som vet hvordan det går med Hilde og trillingene? [:)]
Er jentene fortsatt i magen, eller er de født nå?

her fikk vi pleiepenger begge to =) lyyyyyyyyyyyykke til=)

ORIGINAL: Pearls

Ønsker deg/dere lykke til[:D][:D]

Sign:) håper jentene holder seg inne litt til, så spennende tid dere har nå[:)]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: slisabeth

ORIGINAL: Nozy Rosie

Er det noen som vet hvordan det går med Hilde og trillingene? [:)]
Er jentene fortsatt i magen, eller er de født nå?
de ble født før en uke siden

Og alle har det bra eller ? [:)]

? [:)]

Back
Topp