trillinger på mars2011!

ORIGINAL: Prikketrusa

OJ...
For det første, håper det går bra! En jeg kjenner mistet sine trillinger i uke 23, så det er risikosvangerskap!
Og for det andre, går det bra så kommer de nok til å bli født før mars 2011... kanskje hun kommer inn på vårt forum? :)

8 uker før termin blir de forløst slik jeg forsto det

ORIGINAL: Mollå

Woow, respect!!!

Så koselig og spesielt ja!!!

Oooooi, så moro!![:D] Håper alt går bra! Blir spennende og følge henne fremover![:)]

Jeg er IKKE missunlig[8D] synes det er nok med en om gangen[8D]

Spennende, håper alt går som det skal [:D]

Har trillinger på det andre terminforumet mitt også [;)]

Jeg skal ha trillinger jeg ja:D Så det er det ingen grunn til å være skeptisk på, ser det helt utrolig godt. På ul så jeg tre hjerter slå og tre kropper som virkelig rørte på seg:D   Hvis det går bra selvfølgelig:) Er jo muligheter for at det kan gå galt også sikkert , men satse på alt går bra:) Syns det igrunn er mer enn nok med 1 jeg også, men når man får den beskjeden så må man jo bare forberede seg på det:D Tar imot alle med åpne armer jeg:D 

Jeg skal ha trillinger jeg ja:D Så det er det ingen grunn til å være skeptisk på, ser det helt utrolig godt. På ul så jeg tre hjerter slå og tre kropper som virkelig rørte på seg:D Hvis det går bra selvfølgelig:) Er jo muligheter for at det kan gå galt også sikkert , men satse på alt går bra:) Syns det igrunn er mer enn nok med 1 jeg også, men når man får den beskjeden så må man jo bare forberede seg på det:D Tar imot alle med åpne armer jeg:D

Gratulerer så mye!! Dette blir spennende å følge med på :):)

ORIGINAL: Alvani

huff, merker jeg har hengt på BV for lenge..

Har ikke vært å lest tråden, men på mitt forrige terminforum var det et forumtroll som påstod at hu skulle ha trillinger..

Når vi begynte å stille spørsmål ved ul-bildet som hadde en merkelig dato, fikk vi aldri noe svar, og like etter forsvant hun, og vi så aldri noe mer til henne...

Sier ikke at dette er tilfelle ved henne på mars2011, sier bare at jeg merker jeg blir skeptisk.... [;)]

Kan love deg att dette er 100% ekte. Kjenner nemlig mammaen veldig godt, min beste vennine faktisk. Så magen vokser og UL bildene ja de er ekte med navnet hennes på og greier [:D] Bare vent å se [:D]

ORIGINAL: Hilde86

Jeg skal ha trillinger jeg ja:D Så det er det ingen grunn til å være skeptisk på, ser det helt utrolig godt. På ul så jeg tre hjerter slå og tre kropper som virkelig rørte på seg:D   Hvis det går bra selvfølgelig:) Er jo muligheter for at det kan gå galt også sikkert , men satse på alt går bra:) Syns det igrunn er mer enn nok med 1 jeg også, men når man får den beskjeden så må man jo bare forberede seg på det:D Tar imot alle med åpne armer jeg:D 

Gratulerer så mye!

Gratulerer så masse! Helt utrolig!! Kjempespennende tid du har i vente :-)

Back
Topp