trillinger på mars2011!

gutt11og?

Elsker forumet
Måtte bare sladre litt[;)]
Ei som skal ha trillinger i mars [:)] 
Sjeldent, koselig og spesielt :)

wow kjempe gøy, og spennende [:)]

Jeg var på mai 09 forumet når jeg skulle ha eldstemann, der var det en som fikk trillinger, ei jente og to gutter[;)] er ikke så ofte det skjer gitt [8D]

ORIGINAL: første mann

oi oi oi kor spennande da :) må inn å snika litt eg og [:D]

Woow, respect!!!

Så koselig og spesielt ja!!!

OJI! så spennende [:D][:D]

*kjenner jeg er en smule missunderlig*[;)]

Veldig gøy, men er ikke misunnelig..! [:)]

Kjempe morsomt spør du meg [:D]
Men jeg har mer en nok med 1, vet ikke hva jeg skulle gjort med 2 engang [8D]
Men tenk at noen på mars forumet er 10 uker på vei [:D]
Da er vi kommet langt da [:)]

huff, merker jeg har hengt på BV for lenge..

Har ikke vært å lest tråden, men på mitt forrige terminforum var det et forumtroll som påstod at hu skulle ha trillinger..

Når vi begynte å stille spørsmål ved ul-bildet som hadde en merkelig dato, fikk vi aldri noe svar, og like etter forsvant hun, og vi så aldri noe mer til henne...

Sier ikke at dette er tilfelle ved henne på mars2011, sier bare at jeg merker jeg blir skeptisk.... [;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Veldig gøy, men er ikke misunnelig..! [:)]
sign. Tror det holder mer enn nok men en av gangen :)

ORIGINAL: Alvani

huff, merker jeg har hengt på BV for lenge..

Har ikke vært å lest tråden, men på mitt forrige terminforum var det et forumtroll som påstod at hu skulle ha trillinger..

Når vi begynte å stille spørsmål ved ul-bildet som hadde en merkelig dato, fikk vi aldri noe svar, og like etter forsvant hun, og vi så aldri noe mer til henne...

Sier ikke at dette er tilfelle ved henne på mars2011, sier bare at jeg merker jeg blir skeptisk.... [;)]

Ser den, men hun har lagt ut bilde;)

ORIGINAL: Mollå

Woow, respect!!!

Så koselig og spesielt ja!!!

må nok inn å snike litt da ja[:)]

ORIGINAL: Knottet2

wow kjempe gøy, og spennende [:)]

morsomt da! og utfordrende sikkert[&:]
hehe, men her er det nok med en i første omgang!!

Kan noen legge ut en direkte link til siden, prøvde å finne den, men fant ingenting jeg [:-]

ORIGINAL: *Sperminator*

Kan noen legge ut en direkte link til siden, prøvde å finne den, men fant ingenting jeg [:-]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20717786

OJ...
For det første, håper det går bra! En jeg kjenner mistet sine trillinger i uke 23, så det er risikosvangerskap!
Og for det andre, går det bra så kommer de nok til å bli født før mars 2011... kanskje hun kommer inn på vårt forum? :)

Back
Topp