Trilling

**Krusedull**

Gift med forumet
Lurer littpå hva dere andre gjør..

Hvor ofte triller dere?
Hvor langt?
Hvor lenge?

Vi har hatt trilleturer hver ettermiddag den siste uken, har jo vært så deilig vær[:)] Vi triller ute ca 2-3 timer, med noen stopp underveis.... Akkurat passe til å komme hjem før han våkner og vil ha pupp igjen!

Vi har trillet hver dag siden vi kom hjem ( 4 dager hehe), og det er blitt 1-2 timer.. Mor er litt sliten ennå også[;)]

Vi har også vert på trilleturer, men i dag hos legen fikk jeg bekreftet mine mistanker... lavt blodtrykk og lav blod%. Hver gang jeg har satt avgårde på tur, har jeg ikke kommet langt før jeg svimler litt[8|] Har syns at det skulle ta forferdelig lang tid før formen kom tilbake, men det hadde jo sine grunner! Så trilleturene har vert på ca 30 min. (kommer ike langt da).

Vi har gått endel turer - men hvor lenge? tja - det varierer -
 i dag gikk vi hjemmefra kl.11 og var tilbake til middag kl.15.. Da spiste snuppa godt, ja[:D]
Jeg synes jeg var flink i dag, da[;)]

Her er det alt fra 20 min til 1,5 time .. kommer ann på ..
er det bare handletur på butikken er vi ofte ikke borte så lenge [;)]

signerer
ORIGINAL: Pivi

Vi har trillet hver dag siden vi kom hjem ( 4 dager hehe), og det er blitt 1-2 timer.. Mor er litt sliten ennå også[;)]

Vi går så langt bekkenet tillater. Noen dager er dette 15 min, andre dager greier jeg å gå rundt en time. Gutten er skikkelig glad i å trille tur, så her trilles det fra 2-3 turer om dagen. Sambo triller skikkelig laaange turer, og da hender det at jeg hviler meg litt! Men det er helt utrolig deilig å bevege seg igjen!!![:D] 

Blir en liten tur hver dag...noen ganger et par timer, andre ganger bare til butikken [:)] men er mye ute å farter ellers...henger ikke mye hjemme, er for rastløs til det [:)]

Så flinke dere er !!!Her varer trilleturene fra 30 min til 1 time ..[:)][:)][:)]
Men jeg har fortsatt lav blod% etter å ha mistet 1,5 L blod ved fødselen  så jeg er ikke helt i toppform ennå ..

Hvor ofte triller dere?  ett par ganger i uka (kommer ann på været)
Hvor langt?  ett godt stykke..
Hvor lenge?  iallefall 1time (har hund som trenger tur og)

Back
Topp