Trilleturer

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Triller dere tur hver dag? Eller hvordan er deres "trille-rutiner"? [:D]

Triller ikke for å sove lenger, her sover hun kun i senga - så det blir en trilletur om dagen, så sant det ikke bøtter ned, så vi får frisk luft begge to. Tror hun synes det er spennende nå som hun sitter i vogna og titter rundt seg![:)]

Her trilles det stort sett hver dag, men forskjellige hvor lange turene er selvfølgelig. Har noen "runder" jeg liker å gå[:)] Sander koser seg sånn i vogna og kikker på alt vi triller forbi.
Har sluttet å trille han for å sove, han sover stort sett i sengen sin så sant vi ikke tilfeldigvis triller i sovetiden hans da.[:D]

triller nesten aldri lenger   *flau* [8|]

ORIGINAL: Nala`n

Her trilles det stort sett hver dag [:D] Synes det er så koselig!! Hvis det regner er det ikke alltid vi orker...

Vi triller stort sett hver dag. Blir litt gæern om jeg ikke kommer meg ut og får rørt litt på meg. Leander "jubler" når han blir satt i vogna[:)] Han sover godt der ennå, og når han er våken er det stas å kikke seg rundt. Kommer til å savne disse formiddagsturene når jeg begynner i jobb igjen.

ORIGINAL: løve78

ORIGINAL: Nala`n

Her trilles det stort sett hver dag [:D] Synes det er så koselig!! Hvis det regner er det ikke alltid vi orker...

Her trilles d for å sovn.. Prøve å lægg i sænga nån daga, men d går sjelden.. Hu må trilles på singel'n ut her for å sovn, så å trill lang tur på asfalt funke ikke..[:D][:D]

Triller stort sett hver dag. [:)]

Back
Topp