Trilletur?

M

Moderator Irene

Guest
Er dere mye ute på trilleturer?
Hvor triller du ? I skogen, på kjøpesenteret, eller på asfalt? :)
Hvilken vogn passer best for ditt bruk? :)
 
Altfor lite, har som mål å få til en trilletur hver dag fremover, har vært altfor dårlig. Blir mest på vei og i skog. Veldig fornøyd med vår babyjogger city elite
 
Blir mest asfalt da jeg ikke har skogen nære. Butikkturer, hente storebror og prøve-å-få-storebror-til-å-sove-turer ;)
 
For det meste asfalt, ikke skog i nærheten dessverre. Forsøker å få en tur om dagen, både jeg og lille har godt av frisk luft :)
 
Prøver å få en tur på minimum 30 minutter om dagen. Ikke skog i område så blir mest asfalt og litt grus. Har emmaljunga egde duo s air og er veldig fornøyd. Syns vogn uten svingbare er blitt så tungt etter jeg fikk svingbare :)
 
Skal prøve å få til en trilletur om dagen, han synes endelig vogna er grei å ligge i uten å skrike seg helt rød :) det blir mest asfalt og grus, med litt innslag av skog :p
 
Triller fra 1-3 timer hver dag. Enten på asfalt eller i skogen rundt her eller så reiser vi til marka og går tur der:) herlig høst! Tfk joggster twist her og den er veldig god på alle underlag!
 
Ja, mye! Elsker å være ute og permisjonen er glimrende til nettopp dette :) Det blir lengre skogsturer(vanligvis 6-10 km) 3-5 ganger i uken. Vanligvis i vogn, men det har også blitt en del turer på sti i bæresele. De dagene vi ikke er i skogen, blir det bytrilling, ofte med innlagt kafebesøk. Det er sjelden vi går under en mil til dagen. Bugabooen holder enda, selv om framhjulene begynner å bli slitt etter først å ha overlevd tilsvarende bruk med storesøster.
 
Masse trilletur, så godt som hver dag! I nærområdet med en kaffe i lanken, i byen eller i marka. Oslo er bra sånn, hundre turmuligheter, så man blir aldri lei! :)

Og har bugaboo buffalo, føler den er helt super til mitt bruk, både by og terreng.
 
For lite! To til fire ganger i uka, ville helst trille tur hver dag. Med ei på 2.5 år hjemme tre av sju dager i uka er det ikke lett å få til de dagene, og dagene ellers går så fort. Men har som mål å i alle fall gå fem dager i uka framover.

Går på grusvei i skogsområde eller på asfalt (men fortsatt i idylliske omgivelser :) )
 
Nesten hver dag! Går alt fra 30 min til 2 timer. Jeg bor nær byen men likevel har jeg flere flotte turområder i nærheten. Går delvis på tursti og asfalt :) Emmaljunga Super Nitro med store svingbare hjul er fantastisk god. Man kan også låse de svingbare, noe som av og til er veldig praktisk :)
 
Her har vi 3 turer daglig:p Snuppa sovner kun i vogn.. Ofte en kort på asfalt om morgenen (sovner raskt), en lang på grusvei ved skog/sjø (1-2timer) på dagen, og en ettermiddagstur med pappaen på ca 1 time:D Vi får nok frisk luft! Har Emmaljunga Mondial Duo og er stoorfornøyd. Tung vogn, men bare greit med den ekstra treningen i bratte bakker:cool: Gode lufthjul er perfekt til vår bruk.
 
Triller en del. Mest I skogen og på grusvei. Prøver å ungå å dra på kjøpesenteret med mini. Gjør det så sjeldent som mulig. Men hender vi triller på butikken rett ved oss.
 
Back
Topp