trilletur

Lois

Forelsket i forumet
Hei dere som har vært mammaer i noen uker! :))

Hvor lang tid tok det før dere tok med babyen ut i vognen? Det er jo fortsatt vinter, men føler det er ganske mildt ute nå. Bor i Oslo og her har solen skint i flere dager. Minien er 6 dager i dag og jeg gleder meg til å ta henne med på trilletur. Nå føler jeg også at jeg har kommet meg etter fødselen og går normalt igjen. ;)

Takk for svar! :) Fint å lese at dere ikke ventet så lenge. Jeg aner jo ikke hva som er vanlig. ;)

Hos oss sa barnepleierne på barsel at så lenge det var under 10 minus var det bare å komme seg ut og nyte frisk luft. Det har alle godt av både stor og liten

Bare å ta seg en tur nå :) så lenge det ikke er mer enn -10 grader går det fint :)

Hadde første "trilletur" i går:)ellers har vogna blitt brukt når vi har vært på storsentrene. :)

Vi er ute og går hver dag, her i tønsberg er det mildt og deilig :)

Takk for flere svar. :) Vi kom oss ut på en liten tur i stad. Utrolig deilig å få litt frisk luft og kjenne solen. Minien sovna også med en gang jeg la henne i bagdelen. Fikk endelig testet vogna også som jeg har gått forbi her siden oktober.

Dere som ammer. Hvordan gjør dere det. Ammer dere Før dere går ut?

Godt spørsmål. Jeg kan til tider amme veldig ofte så jeg la alt av minis utstyr og mitt eget klart, ammet godt før jeg skiftet bleie og vi tok på klær. Ble bare en kort tur og hun sov hele veien, og da visste jeg også at det ikke var lenge siden hun hadde spist.

Vi gikk også en tur dagen etter vi kom fra sykehuset! Hun er 4 uker nå og vi har gått tur stort sett hver dag. Tar en god ammeøkt og bleieskift før vi går ut.

Back
Topp