Trilletur

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Er dere flinke til å komme dere ut på tur? Enten i skog og mark eller i nabolaget? Merker at jeg ikke har vært spesielt flink, men man skal jo kose seg meg det og ikke stresse:) Nå er det ut å trille til nærbutikken, bare for å lufte oss litt:) Iskaffe til meg og lille nøstet har allerede sovnet i vognen sin;)

Her er vi ute når været å temperaturen tillater det. Forrige uke var det mellom 13-15 minus grader ute. Gruer til den perioden jeg ikke kan ta henne med ut i det hele tatt. Heldigvis under ti minus igjen nå. :)

Her regner det så mye. Og blåser! Skikkelig vestlandsvær! Så blir fint lite trilletur, dessverre...

her har det blitt svært lite.. regna omtrent hver dag i 8uker... Kjedelig! med mellomste som er født i mars så bodde vi omtrent ute de første 7mndene :) Så deilig. Var ute, trilla tur, var på diverse lekeplasser,stranda, med venninner med eller uten barn. bare var ute i det deilige været.. men ikke denne gangen.. jaja, får satse på trillevær til våren :p

Været i Oslo er fremdeles mildt så her er vi ute hver dag, en eller to trilleturer om dagen. Frøkna elsker vogna si

Har blitt lite med trilleturer, sleit så voldsomt med ryggen de første turene så har vært litt redd for at det skulle fortsette, men virker som det gikk bra sist gang så må vell bare komme meg ut mer :)
Det er jo spådd mild vinter og det passer jo bra ;)

Her er vi ute nesten hver dag :) jeg blir rastløs og tussete av å ikke gå tur.

Alt for dårlig.. vi koser oss jo når vi bare kommer oss ut! Men han sover ute stort sett hver dag da, setter han ut på verandaen!

Prøver å gå en tur hver dag. Det gir meg mye å komme ut, blir lei og rastløs av å være mye inne. Mini koser seg veldig godt i vogna, og han sover ofte bedre ute enn inne på dagtid.

Prøver å komme oss ut å trille så ofte vi kan. Er herlig å få frisk luft. Har vært ute å gått flere lange turer. Men har vært litt dårlig vær i det siste og da har jeg ikke orka ut.

Prøver å få en tur ut når det ikke regner for mye :) Godt å komme seg ut av sofan :) Og nå begynner lillemor å syns det er litt ok også :)

Jeg har vært mye flinkere med yngstemann enn jeg var med eldste. Forsøker komme meg ut så ofte som mulig, så lenge det ikke er for kaldt og blåser veldig =)

Prøver å komme oss ut på tur hver dag. Varierer veldig hvor langt vi går og om det er i skog og mark eller til butikken. Når det regner sover han veeldig godt i vogna :)

Noen korte trilleturer for må ut med hunden har vært så surt i det siste og regna mye.. men begynte å trene på treningsstudio igjen i forrige uke,det er godt!

Prøver å komme oss ut på tur hver dag. Varierer veldig hvor langt vi går og om det er i skog og mark eller til butikken. Når det regner sover han veeldig godt i vogna :)
Det er bra gjort da! Burde kanskje hatt det som mål jeg og:) Har som mål å komme oss ut på et ærend, besøk eller tur jeg:) Men burde nok gått mer tur, blir gjerne maks to ganger i uken.

Hørtes herlig ut! Ammer du? Eventuelt tar du med deg babyen eller?
Ja jeg fullammer.. ammer Sofie så reiser jeg på trening,kaster meg i dusjen når jeg kommer hjem. Og når jeg er ferdig da er det mattid igjen har oxo hatt ho med på barnepassen på treninga men liker best at ho er hjemme hos pappan sin

Jeg går bevisst der jeg kan gå. Bruker bil/ buss minst mulig og dermed blir trilleturene meningsfulle og jeg får frisk luft. Henter storesøster hverdag, og bare det er 3 km:) går jeg en omvei blir det 5;) trilletur/ retur babysang blir 6;) fungerer for min del;) problemet er heller alt jeg unner meg på veien. Går ofte forbi smultringboden osv

må visst kjøpe ny regnbukse, for den jeg har passer ikke :p

Back
Topp