Trilletur i Sandnes #nytt tidspunkt#

Zezamie

Elsker forumet
Heyya!!

Tirsdag 25 Januar (nå på tirsdag) skal jeg gå 2-3 runder rundt stokkelandsvannet!
Noen som vil bli med??

Så klokken 12:30 står jeg med parkeringsplassen på Bogafjell (der er det mest parkeringsplasser)

Kom kom kom :-D

(Trenger ikke å være med på alle rundene altså :-P)'

Disse er med:
Tante Catti
Sicret
Ju9ta (gandal)
Amona (gandal)
*BabyIMagen*
Mamma.til.2 (gandal)
Zezamie

eg trur eg blir me

eg sko jerna vert me, men noah ska få vaksine[&:]

desverre ingen bil mandag, er gjerne med en annen gang om sambo jobber kveld og eg har bil [:D]

svømming på mandager [;)]

Sku gjerne ha blitt med, men skal t legen da..[&o]

kan desverre ikke:/ e i svømmehallen då...

Eg kan heller ikkje mandag. Men ka me tirsdag i 11-tiå?

ORIGINAL: amona

passe best for meg og på tirsdag

Kan og på tirsdag.
Litt synd at d er kl 11 egentli, for d er nesten midt i lunsjen her..
For en trilletur så syns jeg kanskje d passer bedre å møtes 12.30?
Da rekker vi å spise lunsj hvertfall [:)]

helt i orden. da endrer jeg tidspunktet til tirsdag 12:30 :-D

Eg e og med. Ska på helsestasjonen kl 10, så håper at 12.30 går fint. Men eg møte dokk på ganddal, der med endene.

supert amona!!

Eg e og med. Ska på helsestasjonen kl 10, så håper at 12.30 går fint. Men eg møte dokk på ganddal, der med endene.

E d der ved prix'n d?
Tenkte jeg sku parkere der, eller ved tog-stopp stasjonen like ved der..

heisann :) kjenner ingen av dere,har ikke vert med på noe treffe e.l før...men lurte på om jeg kunne hive meg på når dere skal på tur? :) bli kjent! :)
ORIGINAL: Zezamie

Heyya!!

Tirsdag 25 Januar (nå på tirsdag) skal jeg gå 2-3 runder rundt stokkelandsvannet!
Noen som vil bli med??

Så klokken 12:30 står jeg med parkeringsplassen på Bogafjell (der er det mest parkeringsplasser)

(Trenger ikke å være med på alle rundene altså :-P)

Ska me møtes ved togstasjonen da ju9ta, kl 12.30, så møter vi de andre på halvveien. ?]ORIGINAL: Ju9ta

E d der ved prix'n d?

Ska me møtes ved togstasjonen da ju9ta, kl 12.30, så møter vi de andre på halvveien. ?]ORIGINAL: Ju9ta

E d der ved prix'n d?

ja, d kan vi gjøre [:)]

ORIGINAL: *babyImagen*

heisann :) kjenner ingen av dere,har ikke vert med på noe treffe e.l før...men lurte på om jeg kunne hive meg på når dere skal på tur? :) bli kjent! :)

Hiv deg med du også..[:)]

jo den kan eg vær med på...Tante CAtti..?!!? huske du ka eg sa om den pizzaen ;))))) now your chance ;)

ORIGINAL: *babyImagen*

ORIGINAL: Zezamie

Heyya!!

Noen som vil bli med??

(Trenger ikke å være med på alle rundene altså :-P)

velkommen så masse t å bli med!! bare kjekt me nye fjes!! :-D

Back
Topp