triller??

Male

Flørter med forumet
hei

lurer på om noen har en god anbefaling på trille vogner??
vi har en komivogn fra før, og tenker å bruke denne mest, men ganske ofte reiser vi til søstra mi som bor laaangt unna, og kombivognen tar plass i bilen. så
vi har behov for en trille som:
- tar liten plass i bilen
- er god å trille, ikke de med smale dobbelt hjul, egner seg best på kjøpesenter osv. for planen er å etterhver bruke den hjemme, som overhodet ikke har mye kjøpesentre, men mer natur, grusveier og masse snø!!!!
- er GOD å sove, lang forstøtte, rygg som legges godt ned osv.

har sett på emmaljunga scooter 2,0, men denne leste jeg at ikke ryggen kan leggges helt ned, men kan den legges godt nok til en god sovestilling? Bygger den mye i bagasjen?

mclaretrillee er gode så fremt du ikke skal trille mye på brostein :P ingen triller er vel gode da da. men den kan legges helt ned i rygge, brukes lenge og er lite sammenlagt.

Malleleo skrev:
mclaretrillee er gode så fremt du ikke skal trille mye på brostein :P ingen triller er vel gode da da. men den kan legges helt ned i rygge, brukes lenge og er lite sammenlagt.

Vi har Maclaren XLR, og er fornøyd med den emoticon

Vi har emmaljunga scooter og er kjempe fornøyd... :) Den tar liten plass og er lett å trille.. Ryggen kan ikke slås helt ned, men snuppa her kviler i den hver dag og hun sover veldig godt!! :)

Så jeg vil anbefale deg denne.. Kan lønne seg å dra i butikken å prøve den først hvis dere har muligheten, det gjorde vi før vi bestemte oss...

Vi har Emmaljunga scooter. Vi er kjempe fornøyd med den. Lett å trille, og tar liten plass. Det er ikke full liggestilling men Jørgen ligger veldig godt i den alikevel. 

Vi kjøpte Chicco Lite Way, og den er veldig grei. Det er svingbare forhjul som kan låses, de er ikke doble. Ryggen kan legges helt ned. Og det er sommer og vinterkalseje på den. Den veier 7 kg, og slåes lett sammen. Har 5 punkts sele. Bøyle samt mygg- og regntrekk må kjøpes utenom. Vi betalte 1300 kr for den på baby shop. Marius sover godt i den! Og tenker den er grei på vinterføre og! McLauren vet jeg har demping på hjulene, i tillegg til at du kan ha barnet både vendt mot deg og fra deg. Men den koster jo en del. Men har hørt den er helt super :) 

Back
Topp