Triller dere tur...

Hege og Dennis

Forumet er livet
hver dag?

Vi går opp til flere ganger om dagen...Når vi skal på butikken,har ei venninne som kommer ofte for å ta oss med på tur og så blir det en tur når far kommer hjem...Sambo og jeg har alltid vært flinke til å gå tur når han kommer fra jobb og når vi har spist middag så det er ikke noe unnskyldning på å slippe bare fordi Dennis har kommet...Han koser seg i vogna så hvorfor ikke...

Skikkelig deilig å gå turer!!!!

Blir en del turer iløpet av uken, men har ikke vært ute hver dag til nå. Men det er det som er planen fremover[:D]

jepp, jeg er avhengig av frisk luft og mosjon! Deilig å komme seg ut og trille, da får jeg slappet av i hodet siden Solveig er rolig og fornøyd nede i vogna [:D]!!

sånn føler jeg det også....
Føler meg som en ny person når jeg kommer hjem...

jeg prøver å og få tatt en tur ver dag.. det er ikke altid vi går så langt men får vertfall litt frisk luft, å minsten kooooser seg i vona[:D][:D][:D]

Det viktigste er ikke hvor langt enn går men at man er ute å får litt luft...

prøver å gå minst en tur om dagen, men ikke i dag[:D][:D][:D] nå er d snøstorm ute, hehe....

merker på guttungen at han sover bedre når han sover ute i vogna,og det er deilig for da for jeg slappet av/gjort litt inne også....

ORIGINAL: ida mor

vi er ut å går vær dag vi.nån daga er vi ut å går fler en en gang å[:)]

Vi også. [:)]

Prøver å gå hver dag, men har ikke blitt de siste dagene. Må skjerpe meg [8D]

nei, har ikke gått masse, hun likte ikke vogna i begynelsen å dagene har bare gått fra meg med alt annet som skjer. hvis jeg går 1-2ganger i uka er jeg fornøyd. men hun ligger ute ver dag det er vær til det.

vi triller tre ganger om dagen sånn ca[:D] morgentrilling klokka 09.00, så på tur igjen rundt 12.00, og så en siste tur rundt 18.30. Morgentrillen og kveldstrillen er langturene våre på 1 1/2 time, mens den midt på formiddagen er på ca en time....hu prinsessa vår stortrives i vogna si ute på tur[:D] og mammaen stortrives på tur også, god trim det der vettu[:D]  og siden jeg allerede har gått ned mine 14 kg fra svangerskapet, så tenker jeg at 10 kg ekstra kan tas av denne frodige kroppen[:D][:D]

Ikke hver dag, men prøver å få til et par dager i uka. Er deilig å komme seg ut litt, men her hvor jeg bor blir det mye trasking langs trafikkert vei, og det er litt stusselig... Akkurat nå kunne jeg godt likt å bo litt mer sentralt, så jeg kunne gått til butikken og sånt. Nå krever det jo stor planlegging å dra i butikken, siden vi må kjøre. Nærmeste butikk er det 50 minutter å gå til, så det rekker jeg ikke imellom to måltider... 

Men jeg prøver å ta med meg vogna å gå der det er fint og gå da, på tirsdag gikk jeg og mamma tur og hadde med matpakke og greier. Men det blir jo litt mer styr da, når man må ta bilen for å få kommet ut og trilla...  

Back
Topp