Trillepike

Gabriela

Forumet er livet
Vi skal få oss trillepike til sønnen våres på snart 2 år. jenta som blir trillepiken er 12 år. Er det noen andre her som har trillepike til sine søte små? Lurer også på hva dere pleier å betale i timen til trillepikene?

tusen takk for svar[:D][:D][:D][:D][:D]

hepp[:D]

He ikke trillepikke/gutt. For gutten min går i barnehage på dagen, å den tida etter vil jeg bruke i lag me han [:)]

Men tror det er vanlig me 25-30 kr timen?

ORIGINAL: FruBente1886

He ikke trillepikke/gutt. For gutten min går i barnehage på dagen, å den tida etter vil jeg bruke i lag me han [:)]

Men tror det er vanlig me 25-30 kr timen?

min sin og går i barnehage hver dag.. men selv så går jeg på skole og jobber i tillegg til studiene. mannen jobber ofte kveldstid og da blir det lite tid til lekser etter skolen, derfor ser jeg meg nødt til en trillepike så jeg får gjort noe om ettermiddagene...[:)][:)][:)]

ORIGINAL: SivK

Hmmmm. Kommer vel også litt ann på hvor lenge dere vil at trillepiken skal være ute og trille det, gjør det ikke? Jeg var trillepike for ca 15 år siden og jeg fikk 10 kr for en time. Litt må det vel ha steget på de 15 årene. Tenker mellom 20-30 kr i timen. Du kan jo evt høre med naboer som også har trillepike om hva de gir. Hvis dere har sånne naboer da.

okey:) ja, men da vil jeg tro at 20-30 kr timen høres ganske så greit ut... naboene mine er ikke en dag under 50.. hehehehe... mange år siden de hadde småbarn.. heheh.. tusen takk for svar[:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Me har hatt trillejenta siden Carina va ca 6 veker. hu får 50 kr for to tima to daga i veko[:)]

okey[:)][:)][:)] ja.. blir vel sånn ca den prisen det[:)][:)][:)][:)] tusen takk for svar[:)]

Back
Topp