trillepike

blessed

Betatt av forumet
har dere trillepike/passepike/ "dadde" som vi kaller det på karmøy :)? hvor ofte,hvor lenge å hva betaler dere?

Vi har ikke hatt det, ikke vurdert det foreløpig.. Har ikke følt jeg har behov for det..
Så kan ikke hjelpe med spørsmålene dine, håper noen andre kan..

Hei du :) 
eg  hadde trille pike te han elste... då hadde hu han når eg ville.... det va alt i fra 2- 3 gonger i ukå... då betalte eg 25 kr i timen... hadde alt i fra 1.5 time te 2 timer... håpenoe hjelpte deg her..

Her har nabo jenta hatt snuppa med seg på lekeplassen noen ganger. jeg har gitt henne 30 kr timen. Men hun selv sier at hun trenger ikke betaling , for det er nok betaling og få låne snuppa :)  Hun blir 12 år i år.

kusina til sambo (hun er elleve) triller på J. 
Hun har vel ca 20 kr timen, hun ønsket ikke penger i prinsippet, men vi ville betale litt. 
så sa hun femten til tyve kr var det venninnene tjente.
men vi samler heller opp litt, så hun får kanskje 300 kr en gang etter feks 4 turer, osv :)

Eg har ei venninne som tilbudte seg å ha M en dag i uken. :) Ho ville egentlig passe ho hele dagen, fra morgen t leggetid (!!), men siden eg fortsatt ammer, så blir d litt vanskelig. Vet uansett ikke om eg ville klart å hatt ho vekke fra meg en hel dag hver uke!! Men værtfall så bruker ho å passe henne ca. 3 timer 1 dag i uken. Ho ville ikke ha noen penger-belønningen va å få kose masse m go`jenta! :D Men om d e "småjenter" d e snakk om, i 12-13 års alderen, så ville eg nok gitt litt betaling, enten de ville eller ikke.. kanskje 20-30 kr timen. E jo kjekt for de m litt penger som de kan putte i sparebørsen ;)

Back
Topp