Trille

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilken trille er best til under 3000,-? :)

Trenger en god trille som er enkel å legge sammen/slå opp og gjerne tar liten plass, men ikke nødvendigvis handbagasje str.
Helst uten plasthjul :)

Hvilken trille er best til under 3000,-? :)

Trenger en god trille som er enkel å legge sammen/slå opp og gjerne tar liten plass, men ikke nødvendigvis handbagasje str.
Helst uten plasthjul :)
Jollyroom har en liten trille med lufthjul vet jeg. Ellers har vel alle andre sånne små triller «ræl hjul» :p har prøvd litt forskjellige og alle har vært like håpløse å trille.
Vi bruker mini gt, en god del større enn de små trillene, men mye bedre å trille

Jollyroom har en liten trille med lufthjul vet jeg. Ellers har vel alle andre sånne små triller «ræl hjul» :p har prøvd litt forskjellige og alle har vært like håpløse å trille.
Vi bruker mini gt, en god del større enn de små trillene, men mye bedre å trille

Ser den kun går til 15 kg, og det gjør visst mange andre og. Ser for meg minste passerer dette før han er ferdig :/ men så fin ut den ja :)
Så lurer på om jeg faller tilbake på ønsket mitt om Britax b-motion 4/4 plus.

Helt forferdelige mange av de hjula ja, og vi triller mye på grusvei o.l så kjekt med noe annet :D

Ser den kun går til 15 kg, og det gjør visst mange andre og. Ser for meg minste passerer dette før han er ferdig :/ men så fin ut den ja :)

Helt forferdelige mange av de hjula ja, og vi triller mye på grusvei o.l så kjekt med noe annet :D
Av sånne små triller tror jeg ikke det finnes noen som varer til mer enn 15 kg. De tåler jo mer da, bare at fabrikken ikke tester de for mer enn 15 kg.
B-motion er vel et godt alternativ :) ikke hatt den selv, men er vel ganske like mini gt bare med fire hjul.
Jeg triller nesten bare på asfalt (bor midt i en by), men jeg takler allikevel ikke de trille-hjulene :hilarious: holder med en sprekk i asfalten så kommer man seg ingen steder :arghh:

Av sånne små triller tror jeg ikke det finnes noen som varer til mer enn 15 kg. De tåler jo mer da, bare at fabrikken ikke tester de for mer enn 15 kg.
B-motion er vel et godt alternativ :) ikke hatt den selv, men er vel ganske like mini gt bare med fire hjul.
Jeg triller nesten bare på asfalt (bor midt i en by), men jeg takler allikevel ikke de trille-hjulene :hilarious: holder med en sprekk i asfalten så kommer man seg ingen steder :arghh:
Nei, de er ikke gode uansett. Haha. Vi bor på gård med skog rett bak oss og, så derfor jeg har litt lyst på b-motion. For da kan jeg ha terrenghjul i tillegg :D
Kanskje like greit å gjøre det, så slipper jeg å irritere meg over noe om jeg ikke er fornøyd. Har en liten "dritt" trille, så og den fungerer jo til småturer på senteret o.l :)

Ville gått for en babyjogger city mini GT på tilbud. Sjekk prisjakt :)
Har du testet den på litt terreng?
Ser på finn at man kan få de til en grei pris der, så vurderer det, men lurer på om kanskje hjula er litt små om jeg skal ta meg en tur i skogen og. Uansett så er det nok bedre enn standard trille da, men kjekt å vite

Har du testet den på litt terreng?
Ser på finn at man kan få de til en grei pris der, så vurderer det, men lurer på om kanskje hjula er litt små om jeg skal ta meg en tur i skogen og. Uansett så er det nok bedre enn standard trille da, men kjekt å vite
Testet vil jeg si er en underdrivelse :D brukte den som eneste vogn med eldste i hele tre år (vi hadde ikke bil i den perioden så brukte den veldig mye og overalt) og var så fornøyd at vi kjøpte en ny av den til lillesøstera (vi brukte opp den forrrige rett og slett).

Gått med den på jordveier, grusveier, steiner, opp og ned en haug fortauskanter og i snø. Framhjulet kan låses ved vanskelig terreng.

Hjulene er de samme som City Elite, bare mindre i størrelse, men like gode, skumfylt og behagelige. Absolutt ikke hjul som triller pleier å ha. Det er en ordentlig barnevogn som kan brukes som eneste vogn, men den er i tillegg lett å legge sammen :)

Babyjogger går kun til 15 kg ja men tåler vanvittig mye mer. Vi skal ha ei på 6 og en på 3.5 år i deres tvilling vogn til sommeren. Vi har vanlig city mine som ble kjøpt til eldste når hu var ca 1.5 år. Den kan vi fortsatt bruke fordi den er så lang. Sett mange mammaer dom har sittet i sånne vogner som stoler og prøvd selv. Den tåler hvertfall 60 kg når den står stille.

Babyjogger går kun til 15 kg ja men tåler vanvittig mye mer. Vi skal ha ei på 6 og en på 3.5 år i deres tvilling vogn til sommeren. Vi har vanlig city mine som ble kjøpt til eldste når hu var ca 1.5 år. Den kan vi fortsatt bruke fordi den er så lang. Sett mange mammaer dom har sittet i sånne vogner som stoler og prøvd selv. Den tåler hvertfall 60 kg når den står stille.
Mini gt har vekt kapasitet på 35 kg, ikke 15 :)

Ville gått for babyjogger mini gt som flere sier. Super vogn. Vi har hatt elite, men nå som vår egentlig er ferdig meg vogn, men samtidig elsker vogn og vil helst ha vogn på lengre turer ol, så bytta vi til denne. Like god å trille, lett og god plass i den :)

Vi har b-motion som ekstravogn og den er helt fantastisk. Kjøpte den brukt for en fin sum, og den dekker alle behov. God å trille, tar liten plass sammenslått og er kjempeenkel å slå sammen, og den har tilnærmet full liggestilling, i tillegg til at den er romslig for barnet.

Back
Topp