Trille

Mammatil2.2018.2021

Forelsket i forumet
Hva slags trille har dere?

Skal ikke kjøpe trille enda, men lurer på hvilken type dere er fornøyd med. En trille med gode hjul, hvile/liggestilling, og bruker liten plass sammenlagt.
 
Har babyzen yoyo. Blir bitteliten, du får den med som håndbagasje på fly, den kan brukes fra nyfødt (med egen bag), og varer lenge. Min er over 1 meter lang, men sitter enda greit i den. Det er god hvilestilling, men ikke full liggestilling (flat). Lett å trille, veier ingenting. Gode hjul, men ikke optimal på grus/sand. Litt dyr, men verdt det syns vi :)
 
Jeg vurderer å kjøpe Petite Cherie Avion Air fra Jollyroom. Den har lufthjul, demping og adapter til Maxi cosi bilstol. I tillegg er det neste full liggestilling og justerbart fotbrett.

Den billigste PCAA koster 1289,- (grått trekk) og 99,- (bilstoladapter).
Mål sammenlagt: 48 x 57 x 28
Den billigste Babyzen koster 3490,- (rødt trekk) + 699,- (bilstoladapter)
Babyzen med både sports- og nyfødtdel: 6199,-
Mål sammenlagt: 44 x 52 x 18

Jeg har Thule Urban glide 2 hvor bilstoladapteret passer til både Maxi cosi og BeSafe, og lurer derfor på om adapteret til Petite Cherie-vogna også passer til BeSafe-stol. Det gjør Babyzen sin, så jeg kan ikke forstå annet enn at det ska gå bra? Jeg har tenkt å bestille og sjekke, for det er så langt det eneste som holder igjen. Jeg ønsker en enda mer lettvint vogn enn Thule sin for å trille bilstol på handling og å ha med på (fly)ferie.
 
Back
Topp