Trille

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen flere som har kjøpt en trille utenom selve barnevogenen?? jeg fant en som passer til bilsetet som vi har, så da var ikke valget så vanskelig siden d ikke finnes adapter til Simo vogna som passer til det setet :) og denne går jo å bruke til ferier senere, og små handlerunder og slikt.. Håper vi blir fornøyde...

http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/quinny-zapp-xtra-rocking-black-12.html

Vi kjøpte trille når storebror var ca 10 mnd for da dro vi en tur til syden og orket ikke å styre med å ha med Emmaljunga-vognen. Endte opp med å kjøpe Babyjogger City Elite, men den var så bra som bruksvogn at vi endte opp med å kun bruke den når vi kom hjem :P
Så i sommer nur guttungen var 2 år kjøpte vi en ny trille av det mindre slaget. Den brukes hyppig enda når vi er på kjøpesenter e.l. Veldig deilig! :)

Tror det er denne vi har:

Skjermbilde 2015-02-17 kl. 22.51.06.png

Vi hadde ikke bruk for noen ekstra trille før han tippet året. Før den tid brukte vi for det meste hovedvogn. :)

Vi kjøpte trille når storebror var ca 10 mnd for da dro vi en tur til syden og orket ikke å styre med å ha med Emmaljunga-vognen. Endte opp med å kjøpe Babyjogger City Elite, men den var så bra som bruksvogn at vi endte opp med å kun bruke den når vi kom hjem :p
Så i sommer nur guttungen var 2 år kjøpte vi en ny trille av det mindre slaget. Den brukes hyppig enda når vi er på kjøpesenter e.l. Veldig deilig! :)

Tror det er denne vi har:

Vis vedlegget 104091

Vi hadde ikke bruk for noen ekstra trille før han tippet året. Før den tid brukte vi for det meste hovedvogn. :)
Ja, jeg tenker å bruke hovedvogna så mye som mulig :) men fant ikke adapter til bilsete til den, så da slo jeg 2 fluer med den trillen :) Håper den holder , sånn at vi kan bruke den til syden tur når babyen er 1 år :P slippe kjøpe annen trille..

Noen flere som har kjøpt en trille utenom selve barnevogenen?? jeg fant en som passer til bilsetet som vi har, så da var ikke valget så vanskelig siden d ikke finnes adapter til Simo vogna som passer til det setet :) og denne går jo å bruke til ferier senere, og små handlerunder og slikt.. Håper vi blir fornøyde...

http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/quinny-zapp-xtra-rocking-black-12.html

Vi har den! Kjempevogn! Men ikke noe behagelig å trille på brostein/ulemdt terreng osv. Knall til kjøpesenter, handling osv :) og på bar asfalt!

Ja, vi har kjøpt Quinny zapp xtra2 i svart. Den blir bitteliten sammenslått og er enkel å bruke med bilsetet vårt :)

Vi har den! Kjempevogn! Men ikke noe behagelig å trille på brostein/ulemdt terreng osv. Knall til kjøpesenter, handling osv :) og på bar asfalt!
oki :) nei, blir d by tur så tar jeg nok med vanlige vogna.. Mer sånn handlesenter, trille.. Også gjør den vel kanskje nytten i syden når den tid kommer,men da er vi obs på brosteiner i hvert fall ;) :P

Jeg vurderte zapp, men siden mine unger er store og maksvekt for denne vogna er 15 kg, droppet jeg det. Jeg gjorde som Aqualie og kjøpte en baby jogger city versa med bilstoladaptere i stedet. At den dekker de fleste behov også som hovedvogn er bare en bonus :D

Vi har babyjogger city elite til hverdags også har vi city mini til trille. Men stirebror vil nok få bruke city minien til han ikke ønsker å sitte i vogn. Så bruker nok bare baggen på city eliten. Bilsetet har fester til begge vognene:-)

Vi har en City Mini fra før, og den er rett og slett genial. Spesielt med tanke på å være i sydligere strøk da den har den største kalesjen av alle trillene som er på markedet. Veldig greit med god solskjerming. :) Dessuten er den overlegent enkel å slå sammen i forhold til de fleste andre triller.

Har også kjøpt ei Akta Graco trille brukt for 500 kr slik at vi kan feste bilstolen på den. Har bare trillet den litt i stuen, men den hadde veldig god trillekomfort synes jeg, så blir nok fornøyd med den også. :) Har 50 meter eller noe sånt å gå fra bil til barnehage, så vil ha en trille jeg kan feste stolen på når storebror skal leveres/hentes. Blir for tungt å bære hele bilstolen i lengden.

Har en babyjogger city mini gt, bilsetet vårt kan settes på, jeg har softbag som jeg kan bruke i vogna (full liggestilling)og vogna brukes til storebror også. Veldig anvendelig altså :)

Jepp, stokke scoot :) lett og enkel for meg og håndtere alene.

oki :) nei, blir d by tur så tar jeg nok med vanlige vogna.. Mer sånn handlesenter, trille.. Også gjør den vel kanskje nytten i syden når den tid kommer,men da er vi obs på brosteiner i hvert fall ;) :P

Det går AN å trille på brostein altså - blir bare litt humpete pga harde hjul. Men det blir det vel muligens på de fleste triller ;) Gjør veldig nytten i syden - liten og grei å pakke med :)

Det går AN å trille på brostein altså - blir bare litt humpete pga harde hjul. Men det blir det vel muligens på de fleste triller ;) Gjør veldig nytten i syden - liten og grei å pakke med :)
Jeg liker ikke å ha med slikere til syden, liker de heller ikke i hverdagen. Alt rister (tenker det må være ubehagelig å sitte i), ikke kommer jeg meg fram heller, føler vogna faller i fillebiter om jeg har litt dårlig underlag...

Back
Topp