Trille!

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Noen som har en bra trille å anbefale?
Er ikke interessert i å bruke mangfoldige tusen på en trille, men ønsker likevel en viss komfort. Må kunne gå an å legge ryggen ned og den må ha god solskjerm. Er det noen andre kvaliteter jeg bør se etter?
Kommer nok til å hovedsakelig bruke den i syden og også her hjemme når det er varmt, samt muligens ved besøk på kjøpesenter.

Jeg skal ha babyjogger city mini. Den koster 3000,-, men jeg er solgt etter å ha lett i lange tider. Veldig lett å slå sammen, og tar liten plass i bilen, samtidig som den har god liggestilling og virker veldig solid med god komfort for barnet. Har tenkt å bruke sportsvogna på lengre turer her hjemme, også ha city mini liggende i bilen til enhver tid for når vi skal handle, gå på senter, bytur osv. Blir også å bruke den på ferie. Kan også kjøpe adapter til den til bilstol, det blir praktisk med neste baby, for den muligheten savner jeg virkelig med snuppeliten. Det er mine tanker hvertfall :)

Erfaringen her er at at triller til rundt tusenlappen bare er søppel, er absolutt verdt å bruke litt penger på det

Hva med å kjøpe noe brukt på finn? En "jogger" av no slag med 3 hjul? De blir små når du klapper de sammen og er gode å trille/sove i.

Februar -14 mamma <3

Jeg skal ha babyjogger city mini. Den koster 3000,-, men jeg er solgt etter å ha lett i lange tider. Veldig lett å slå sammen, og tar liten plass i bilen, samtidig som den har god liggestilling og virker veldig solid med god komfort for barnet. Har tenkt å bruke sportsvogna på lengre turer her hjemme, også ha city mini liggende i bilen til enhver tid for når vi skal handle, gå på senter, bytur osv. Blir også å bruke den på ferie. Kan også kjøpe adapter til den til bilstol, det blir praktisk med neste baby, for den muligheten savner jeg virkelig med snuppeliten. Det er mine tanker hvertfall :)
Skal sjekke ut denne her! Hørtes jo veldig bra ut :) hvordan sender man en sånn vogn når man skal ut å fly? Emmaljungaen sender vi jo i prampacken, men prampacken blir vell altfor stor for en trille?

Lillegutt 5/3-14 <3

Skal sjekke ut denne her! Hørtes jo veldig bra ut :) hvordan sender man en sånn vogn når man skal ut å fly? Emmaljungaen sender vi jo i prampacken, men prampacken blir vell altfor stor for en trille?

Lillegutt 5/3-14 <3
Det har jeg neimen ikke tenkt på. Skal høre med en venninne av meg som har den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillegutt 5/3-14 <3
Hun bruker prampack :)

Maclaren techno xt har vi, verdt hver ei krone. Mye enklere å ha med på korte turer, senter osv. Brukte den i syden, kjempebra solskjerm og ungen ligger godt og sover i den:)

Go'gutten født 12.02.14♡

Jeg har Emmaljunga Scooter, og jeg vil IKKE anbefale den. Den er grei i pris (2500 kr). Men den er litt vanskelig å legge sammen og skjermen løsner hele tiden...

Trille er for meg en paraplytriller.
Babyjogger lager vogner, ikke triller.

Eller har jeg misforstått helt?

Liker Bumbleride Filter med fjæring i hjulene evt. Maclaren.

Ja du har nok rett der.

Jeg tenker på sportsvogn jeg nå... emmaljunga er jo sportsvogn... ikke trille.

Ja jeg er enig i den definisjonen, jeg ser mer etter en paraplytrille med litt kvalitet! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg er enig der altså. En trille har jo små hjul og klappes helt sammen.
En enkel trille er som en stol med hjul, mens en fancy trille har skjerm, full liggestilling og kurv under:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Nja. Babyjogger City mini er nå en trille vil jeg si.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

City mini kommer under min definisjon av trille hvertfall, for den har små hjul:)
Så jeg ville ikke hatt bare den, det er en tilleggsvogn.
Emmaljunga scooter kan man klare seg med uten en ekstra vogn.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hadde uten tvil gått for en maclaren om jeg ville hatt en liten trille... Men vi kommer nok til å gå for en babyjogger. De er også liten og nett. Enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen.. :)

Jeg ser på City Mini som en trille hvertfall, små hjul, liten og nett, slås sammen med én hånd. Ikke noen fullverdig vogn for meg. Men som tillegg tror jeg den blir helt super! :)

Jeg kjøpte en til 500kr eller noe sånt til storebroren. Den er brukt av han og tantungen min og skal brukes nå også. Tror den heter babytravel eller noe sånt. Funker ikke bra på grus, men ellers helt grei.
ImageUploadedByBV Forum1409680149.561794.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409680167.654300.jpg

Back
Topp