Trille

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Skal du kjøpa trille? Kvifor/kvifor ikkje og evt kva type?

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Ikke tenkt så langt gitt :p regner med jeg ser det an, om det dukker opp et behov kjøper jeg det da.

Jørgen 12.02.14 <3

Kjøpte i Sommer for da var det tilbud på flust.no. Betalte 900 kr for en chicco paraplytrille :)

Sent fra min LT26i via Tapatalk

ja det kommer jeg nok til! hadde fler til jenta mi litt vogn-dilla regner med å kjøpe mot høsten. får se hvor lenge bag delen på vogna holder!

fra appen

Ikke trille, men en vogn til. Lyst på Bumbleride indie eller Stokke scooter.

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, hadde til førstemann. Den er solgt igjen. Har derimot en trehjuls sportsvogna som ekstravogn. Mye mer komfortabel å trille også tar den mindre plass sammenlagt

Vi har kjøpt maclaren techno xt, siden vi har bestilt tur til syden i juni, ble vi enige om at det var lurt med trille siden emmaljunga-vogna er så stor.. :)

Har carena easy etter storesøster :) fornøyd med den :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sniker fra mai. Vi har bumbleride indie som nr 2 vogn, og elsker den. På sommerstid og når vi skal avgårde, så er det omtrent kun den som blir brukt :)

• Liker
Reactions: EJ
Har etter storebror. Det er en enkel og lett trille med kallesje. Brukte den innimellom, feks på kjøpesenter så jeg slapp å bære den store vogna inn i bilen eller om vi var på tur et sted med bil men skulle ikke gå langt og hadde med den som sovevogn. Brukte simoen aller mest, så ikke veldig nødvendig. Brukte den mest sommeren han var 2 år

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt Troller sin BMX bangkok. Den kan jeg trille med en hånd, koster ikke all verden og har plass til endel ting i handlekurven. Tenker jeg trenger den i sommerferien, men også nyttig når man skal ha den ut og inn av bil og ikke gå så langt.

Har en 3hjuls sportsvogn etter storesøster. Veldig kjekk liten sak. Men vurderer å kjøpe noen små triller etter hver siden vi har 2. Litt kjedli å drasse rundt på 2 sportsvogner eller tvillingvogn etter hvert som de blir større.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bestilte paraplytrille på nett i går jeg, kjempetilbud på lekmer.no
Kjøpte Carena Explore, ser veldig grei ut.

Vognen vi bruker nå er for stor til å ta med seg når vi skal ut å fly i september :)

Sniker fra mai. Vi har bumbleride indie som nr 2 vogn, og elsker den. På sommerstid og når vi skal avgårde, så er det omtrent kun den som blir brukt :)
Hva slags vogn har du fra før?

Vi har Brio smile, og den holder i massevis. Når den blir gjort om til sportsvogn, trenger vi ingen fler.
(tror jeg ;) )

Vi har Brio smile, og den holder i massevis. Når den blir gjort om til sportsvogn, trenger vi ingen fler.
(tror jeg ;) )
Ja, du har vel et par vogner om jeg ikke husker feil? :p

Back
Topp