sjukesøster
Forumet er livet
Heisann
Lurte på om nøken he tips til ei god trille til evt sommerbruk og syden?
Lurte på om nøken he tips til ei god trille til evt sommerbruk og syden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maclaren Techno XT. Jeg kjøpte den for ikke så altfor lenge siden. Helt suveren. Superlett og kjempegod å trille, full liggestilling, stor kalesje med skygge for sol og vind. Ingen problemer at all å slå den sammen. Det går fort. Det følger også med regntrekk. Crazybaby kommer til å bruke den helt til det ikke er aktuelt med vogn lenger. Jeg hadde gjort samme valget om igjen. Så absolutt verdt sine penger.CrazyBeautiful skrev:
Ariana skrev:
Maclaren Techno XT. Jeg kjøpte den for ikke så altfor lenge siden. Helt suveren. Superlett og kjempegod å trille, full liggestilling, stor kalesje med skygge for sol og vind. Ingen problemer at all å slå den sammen. Det går fort. Det følger også med regntrekk. Crazybaby kommer til å bruke den helt til det ikke er aktuelt med vogn lenger. Jeg hadde gjort samme valget om igjen. Så absolutt verdt sine penger.CrazyBeautiful skrev:
100% Enig i denne!
Vi kjøpte den til storesøster, og den er like fin og god enda... Og den er brukt MYE! Perfekt å ha med til syden og alt... Digger at det er forlenger på kalesjen, bare åpne en glidelås og vips så er det totalt skygge for bambusen oppi vogna, samtidig som det er mer en nok lufting... Eeeeeeelsker den trilla! Dyr ja, men så absolutt verdt det!