Trille

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Lurte på om nøken he tips til ei god trille til evt sommerbruk og syden?

Har hørt mye bra om 4me fusion!! (Het tidligere titanium breeze). Har ikke erfaring med den selv da. Hadde tenkt å kjøpe den, men så syntes jeg det var litt dumt at den abre går opp til 15 kg. Og da min gutt veide over 13 på 15 mnd kontrollen så tenkte jeg at den ikke kom til å vare så lenge.. Nå derimot tror jeg nok det er lenge til han er 15 kg ;)

Har hørt at den er god å trille, har grei liggestilling og så er den visst en av de minste på markedet. kan gå som håndbagasje på fly og det følger med bærebag til den. Men som sagt har den ikke selv;)

Babyjogger City Mini!!!!! Jeg har eliten, men city minien er hakket mindre enn eliten. Knallgod! Er definitivt den beste vogna vi har kjøpt noen gang! Vet at mammaen til nathaniel renè har fått sin city mini i hus. Full liggestilling, stor skygge/kalesje, man legger sammen vogna med en hånd----ja, den er pøøøøøørfekt!

Maclaren Techno XT. Jeg kjøpte den for ikke så altfor lenge siden. Helt suveren. Superlett og kjempegod å trille, full liggestilling, stor kalesje med skygge for sol og vind. Ingen problemer at all å slå den sammen. Det går fort. Det følger også med regntrekk. Crazybaby kommer til å bruke den helt til det ikke er aktuelt med vogn lenger. Jeg hadde gjort samme valget om igjen. Så absolutt verdt sine penger.

Vi har carena esay, og er fornøyd med den! Ryggen kan legges helt ned i liggestilling, og prisen er helt grei!! :-)

Liker også Carena Easy :) Og prisen på den :) Kan legges sammen, og bæres i et bærehåndtak ;)

CrazyBeautiful skrev:
Maclaren Techno XT. Jeg kjøpte den for ikke så altfor lenge siden. Helt suveren. Superlett og kjempegod å trille, full liggestilling, stor kalesje med skygge for sol og vind. Ingen problemer at all å slå den sammen. Det går fort. Det følger også med regntrekk. Crazybaby kommer til å bruke den helt til det ikke er aktuelt med vogn lenger. Jeg hadde gjort samme valget om igjen. Så absolutt verdt sine penger.

100% Enig i denne!
Vi kjøpte den til storesøster, og den er like fin og god enda... Og den er brukt MYE! Perfekt å ha med til syden og alt... Digger at det er forlenger på kalesjen, bare åpne en glidelås og vips så er det totalt skygge for bambusen oppi vogna, samtidig som det er mer en nok lufting... Eeeeeeelsker den trilla! Dyr ja, men så absolutt verdt det!

Ariana skrev:

CrazyBeautiful skrev:

100% Enig i denne!
Vi kjøpte den til storesøster, og den er like fin og god enda... Og den er brukt MYE! Perfekt å ha med til syden og alt... Digger at det er forlenger på kalesjen, bare åpne en glidelås og vips så er det totalt skygge for bambusen oppi vogna, samtidig som det er mer en nok lufting... Eeeeeeelsker den trilla! Dyr ja, men så absolutt verdt det!

Amen sistah.

Jeg tror SweetCherry har samme vogn, og er fornøyd hun også.

ka e prisen på dei ulike typane dåkke he nevnt? :)

Vi så på alt som var her for litt siden.. Saumfarte nettsider, tester, butikker osv osv.. Og endte opp med en TFK Buggster s *ELSK*. Den  var på tilbud på nettet og slo til på det.. Kunne ikke vært mer fornøyd & endelig sovner bølla i vogn uten masse mas

Også kan man bestille lufthjul til den så den blir ENDA bedre å trille (Den har demping på alle hjul) stor & romslig, liten sammenlagt & veier knappe 7 kg

Kommer aldri til å angre på denne tror jeg.. kjøpte en annen trille i fjor ala carena easy, men var ikke videre fornøyd egentlig, men nå er´a mor happy

Back
Topp