trille ?

krogenbaby

Elsker forumet
Noen som har forslag til ei billig trille ?

En sånn grei handlesenter trille ? :)

synes jeg så ei som hadde kjøpt en til under 2000 her...? som kan brukes fra 0 mnd og oppover.. :)

Kjøpte en på babyshop for 850 kr (den hadde kostet 1700) som vi er veldig fornøyd med. [:)]

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/reisetriller/zero2four-layback-buggy-leather.html

har nemli funnet denne ! går det ann å legge en 2 mnd gammel gutt oppi den ?!!

Jeg har sånn nesten bestemmt meg for titanium baby breeze[:)] den kommer i en praktisk bag som gjør det mulig å ta den med som håndbagasje på fly![;)]

det sies så!! :)
vet at flere han sånne triller til turer osv :)

setter han selvfølgelig ikke oppreist i ei trille i en alder av 2 mnd altså! hehe =)

fordi jeg har en SVÆR simo kombi vogn. og den er litt voldsom å dra meg seg hele tiden.
og så har jeg ikke lappen, så jeg sitter ofte på me andre. og når de også har ett barn me seg, så er d greit me ei trille.
og når man skal på tur :) me fly tog osv.

ORIGINAL: Snart_mor til2

Finnes det så gode vogner at man kan ligge de helt flatt?? ikke værst...

snakket med personalet både på barnas hus og babyshop ang dette, og de viste flere man kunne velge mellom [:D]

I midten av mai er det en superkampanje i barnas hus visstnok, og babyshop har allerede reklamert om at de har startet "trilledager" i butikkene [:D]

Har du en link til denne???
ORIGINAL: januarjenta

Jeg har sånn nesten bestemmt meg for titanium baby breeze[:)] den kommer i en praktisk bag som gjør det mulig å ta den med som håndbagasje på fly![;)]

Back
Topp