Etterhvert skal vi ha oss en trille, men trille verdenen er stor som alt annet.
Hva vil du anbefale, og hvorfor?
Hva vil du anbefale, og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg ta en titt på den :-D Går den som håndbagasje på fly?Vi er veldig fornøyd med trillen vi kjøpte på komplett.no, tror den heter Bozz-et eller annet. Kosta bare 700kr.
Den er lett å slå sammen/opp, har fin størrelse på handlekurven under, har en kalesje som går langt ned, nesten full liggestilling, svingbare og låsbare framhjul og generelt lett å manøvre.
Hadde den med til Gran Canaria, var perfektBruker den på kjøpesentre/butikker innimellom, og til soving hjemme.
Da skal jeg se på den også :-DYoyo, beste trilla jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Den går og som håndbagasje
Sent from my iPhone using BV Forum
Etterhvert skal vi ha oss en trille, men trille verdenen er stor som alt annet.
Hva vil du anbefale, og hvorfor?![]()
Vi sjekka den inn som spesialbagasje, er nok litt for stor for hatthylla på flyetDa skal jeg ta en titt på den :-D Går den som håndbagasje på fly?
Har også Yoyo, veldig fornøyd med den. Valgte å kjøpe nyeste modellen, da den tåler opp til 18 kg (vs 15 på eldre mod).Yoyo, beste trilla jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Den går og som håndbagasje
Sent from my iPhone using BV Forum
Den ser veldig fin ut! Ser at Babytrold har kommet en liknende ogsåHar også Yoyo, veldig fornøyd med den. Valgte å kjøpe nyeste modellen, da den tåler opp til 18 kg (vs 15 på eldre mod).
Sikler litt på den jeg og altsåVi har babyzen yoyo. Den kan bli veldig liten så man kan ha den på fly. Finnes som bag vogn og som sittedel.
Sikler litt på den jeg og altså![]()
Ja, godt mulig at den er like god! Sikkert greit å dra i butikk og test-trille hvis du har mulighetDen ser veldig fin ut! Ser at Babytrold har kommet en liknende også![]()
Jeg må nok det altsåJa, godt mulig at den er like god! Sikkert greit å dra i butikk og test-trille hvis du har mulighet![]()
Skal se på de også! Vi vil helst ha en som går som håndbagasje, men det er mulig prisen gjør at vi finner en annen løsningDersom du liker Babyzen yoyo ville jeg tatt en titt på Bugaboo bee3 også.
Jeg prøvde begge og av de mlikte jeg best Bugabooen.
Nå er jeg ikke superfan av den heller men er den som passer inn i Upen vår.
Nå kjøpte jeg nettopp en Britax B motion 4, den er bittelitt større sammenslått men mye bedre å trille. Den går akkurat ikke inn i Upen (er snakk om noen usle små cm, 3-4 kanskje) men den går knallfint inn i en Polo og en Focus![]()
Dersom du liker Babyzen yoyo ville jeg tatt en titt på Bugaboo bee3 også.
Jeg prøvde begge og av de mlikte jeg best Bugabooen.
Nå er jeg ikke superfan av den heller men er den som passer inn i Upen vår.
Nå kjøpte jeg nettopp en Britax B motion 4, den er bittelitt større sammenslått men mye bedre å trille. Den går akkurat ikke inn i Upen (er snakk om noen usle små cm, 3-4 kanskje) men den går knallfint inn i en Polo og en Focus![]()
Hva likte du ikke med bugaboo bee? Vurderer å kjøpe den....