Trille til søsken

B

Elsker forumet
Har ei jente på 5 mnd og en gutt på 2 år. Vi har i dag e dobbel vogn fra til, med bag og sittedel. Nå begynner bagdelen å bli litt liten til henne, så innen et par mnd må vi bytte til noe annet.

Tenker litt på å bytte ut med en stk sportsvogn der hun får plass og kan trilles i og sove i om så i bhg til høsten. Men er så usikker. Per nå kan vi bruke mye rattkjelke og akebrett til gutten om vinteren, og en trehjulssykkel om sommeren. Det klarer jeg manøvrere samtidig som vogna, så til og fra bhg kan jeg bruke sånt heller enn vogn. Samtidig tenker jeg at ei lett dobbel trille som kan trille også om vinter vil være kjekt å ha en god stund til: det kan blåse og snø, ikke så deilig for gutten å sitte på akebrett da. Samtidig blir han jo over 2,5 år neste vinter.

Hva vil være best å gjøre her,og noen to år til dobbelt triller som er gode også om vinteren? Tenker bare lett trille som kan klappe sammen ganske lett osv.
 
Jeg ville kjøpt babyjogger city mini gt dobbel. Den er lang i ryggen, høy vektbelastning, god på ulikt føre og veldig enkel å slå sammen. Ikke akkurat en «trille», men vet ikke om noen triller som er gode på vinterføre
 
Jeg ville kjøpt babyjogger city mini gt dobbel. Den er lang i ryggen, høy vektbelastning, god på ulikt føre og veldig enkel å slå sammen. Ikke akkurat en «trille», men vet ikke om noen triller som er gode på vinterføre
Så lenge den kan slås lett sammen og opp, så er det innafor. Nå har vi jo egentlig tvillingvogn, den er jo tung og diger. Håper å kunne kutte den snart, når hun kan sitte selv, eller til fordel for vogn hun kan ligge litt bakover i. Ennå er det for tidlig, men tiden går fort.
 
Så lenge den kan slås lett sammen og opp, så er det innafor. Nå har vi jo egentlig tvillingvogn, den er jo tung og diger. Håper å kunne kutte den snart, når hun kan sitte selv, eller til fordel for vogn hun kan ligge litt bakover i. Ennå er det for tidlig, men tiden går fort.
City mini gt double er lett i egenvekt også :) genial som søskenvogn! Ellers anbefaler jeg å kjøpe ståbrett til vanlig vogn som eldstemann kan stå på på vei til bhg :)
 
Back
Topp