Trille! Lett, god osv...

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Jeg driver å ser etter en trille...
Den må;
Kunne snues begge veier ( bør hvertfal det)
Kunne ligge ned ryggen
Svingbare hjul
Ta veldig liten plass sammenlagt

Har dere tips? :)

quinny zapp xtra 2

Vi hadde Bugaboo bee tre nettopp av plasshensyn i en Up. Forsåvidt en grei vogn og trille, og absolutt den beste vi prøvde av "triller". Men vi kom frem til at vi fikk plass til en større vogn med større hjul, og kjøpte en City elite. Den går rett inn i en Up i baggasjerommet :) Det er jo også den med mindre hjul (City mini) dersom man synes hjulene tar for stor plass. Eneste minuset er at den ikke kan vendes mot deg, men i og med at barnet vårt er to år nå så går det greit for hun vil sitte fremover.

Kjøpte nylig Moweo Easy Travel 4. Ble fantastisk overrasket over god trille :-) Ryggen går helt ned om man vil, perfekt for lille å sove i da hun ikke kan sitte enda. Svingbare hjul som kan låses. Latterlig lett å slå opp og ned. Gode bremser. Lett for både meg og mannen og trille. Og den tar veldig liten plass sammenlagt :-) 75×38×43. God solskjerming med flere innstillinger. Ville sjekkan ut :-)

Av de nevnte er det vel bare zapp xstra som kan vende bakover.

Uvurderlig for meg. Så vi har den
Etter mellomste da. Så ikke 2'eren
Det skulle jeg likt

Tusen takk for tips!! :)
Jeg såg lenge på quinni zapp og såg plutselig at den ikke kunne legges ned ryggen på. Me extra er den jeg må evt se etter altså! :)
Skal sjekke ut alle de som er nevnt her :)

Bugaboo bee3 har jo alt. Den kan ha sitte delen begge veier, blir liten, har full liggestilling, justerbart håndtak og god å trille. Ikke minst rommer handlekurven en del :)
Beste trilla jeg har hatt.

Bugaboo Bee, men hvis den ikke trenger å være vendbar er Babyzeen YOYO den beste trilla jeg noen gang har hatt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for tips!! :)
Jeg såg lenge på quinni zapp og såg plutselig at den ikke kunne legges ned ryggen på. Me extra er den jeg må evt se etter altså! :)
Skal sjekke ut alle de som er nevnt her :)
Jeg har hatt zapp xtra å hvert utrolig fornøyd med den!

Glemte å skrive at den må være lang i ryggen!! Jenta mi er 5 mnd og 74cm lang....

Tusen takk for gode tips! ;)
Jeg holder utkikk på finn, tenker å kjøpe brukt uansett :)

Babyjogger vue lite. Veldig god og lett. Absolutt ikke noe "hovedvogn" da jeg synes mange av trillene idag er mer som en vogn enn trille. Vi ville ha en lett en når vi var på langhelg i storby og som var lett å ha med på fly. Kan brukes begge veier og full liggestilling. Mini sover som bare det i den (han var 10mnd når vi vare på tur).

Quinny zapp extra er 39% på tilbud på jollyroom nå :) 2445kr istedet for 3995kr. Fortsatt billigere å kjøpe brukt ja.. men tenkte å si ifra i hvert fall :)

Back
Topp