Trettheten kom som en bombe!

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har riktignok kjent litt av symptomer i dette svangerskapet, men kun ømme pupper, stikninger i lovmorsområdet og hormonell.
Har kjent at jeg har vært bittelitt sliten mot slutten av dagen, men har nettopp startet opp igjen fullt på jobb etter å ha jobbet redusert siden jul... Tenkte det var pga. det og en hektisk hverdag.

ehh.

I dag slo trettheten ned som en bombe, samt svimmelhetsanfall. Merket det sent i gårkveld. La meg litt tidlig da jeg var veldig trøtt, og ble veldig svimmel. Akkurat som et blodtrykksfall.
Måtte få mannen til å smøre ei skive med syltetøy og spise to striper kvikklunsj før det ga seg - ubehagelig.

I dag kjente jeg fra morgen av at jeg var sliten, men gikk ok i en time eller to på jobb. Før det "smalt". Ble skikkelig uvel, svimmel og trøtt. Måtte bare avlyse et møte på slutten av dagen for å karre meg hjem på sofaen. Der lå jeg i nærmere tre timer rett ut, før jeg nå har vært litt oppe og hjelpet til med leksegjøring.
Sitter her litt til.. men er våken iallfall.

Flere av dere som opplever det sånn? Føler at jeg syter, om dere skjønner hva jeg mener....

Jepp ! Har det akkurat som du beskriver. Også det med blodtrykksfall, er ikke lett med små barn i hus på samme tid da nei. Må bare prøve å holde hode klart, kommer oss nok igjennom dette også ^^.

Fant igjen blodsukkeraparatet mitt og fant ut at jeg har lavt blodsukker. Var en tur på legevakta for ett par uker siden og da var blodtrykket mitt veldig ustabilt (steg kraftig på 2 minutter før det sank veldig mye igjen på knapt 2 minutter). Sovna 7 ganger på skolen i dag og mens jeg satt å venta på samboer skulle være ferdig på ett møte så sovna jeg der også med lillegutt... Så i morgen har jeg fått legetime, så får vi høre hva han har å si og anbefale. :) Fungerer ikke for fem flate øre. :p

Kanskje feil å si det er godt at det er flere som har det på sammen måten, men det er jo på en måte det.
Fungerer ikke så veldig godt for øyeblikket jeg heller, iallefall ikke på hjemmebane... er på jobb og holder ut såvidt der, og da er det ikke mye igjen når jeg kommer hjem. Dette går jo ikke i lengden - det vet jeg. Har jo noen å ta meg av når jeg kommer hjem fra jobb og.
Men føler jeg blir litt i skvis med det med jobben også, ledelsen vet det ikke enda. Spørs hvor lenge jeg klarer å holde det skjult da.

Jeg er trøtt, sliten og har ikke så mye energi, men tror ikke jeg har det er så ille som det dere beskriver. Nå jobber jo ikke jeg fullt enda, så det kan jo hende det blir værre når jeg starter med det, men håper det holder seg som det er nå. Det verste er jo at jeg er super sliten og trøtt, men når jeg legger meg får jeg ikke sove.

Kjenner meg igjen! Jeg begynte å legge meg 21.00, og var allikevel utslitt dagen etter. Et par uker senere fant jeg ut at jeg var gravid, og siden har det fortsatt. Jobber fulltid, og kommer såvidt gjennom en dag på jobb. Da er det ingenting igjen av energi til heimen. Har hatt noen egenmeldinger på de verste dagene, men kommer aldri helt ovenpå. Skal på første kontroll om tre dager, spent på hva legen sier. Håper det går over, var ikke forberedt på denne trøttheten / mangelen på energi i det hele tatt!

Huff så kjedelig å ha det sånn.
Selv har jeg sovet 14 timer siden i går og trengte det tydeligvis.
Nå har jeg en ganske rolig hverdag og blir ganske trøtt, men klarer meg bedre og har mer energi når dagene er hektiske.

Back
Topp