Tretthet..

Værinne74

Glad i forumet
Jeg har vært sååå veldig trett den siste tiden. Er så og så tom for energi når arbeidsuka er over, og så må jeg legge meg i noen timer når jeg kommer hjem fra jobb. Har sovet og sovet i helga.. Sambo og pleide jo ofte å være våkne til to-tida på natta i helgene før, men nå stuper jeg i seng i ti-elleve-tida.. Andre her? Skal jo ikke kalge - har jo slippet unna kvalmen 

huff ja! jeg er sååå dårlig for tida! kvalm og trøtt! i dag sov jeg til 11, og når jeg sto opp da gikk jeg og la meg på sofaen! så sto jeg opp, og da kasta jeg opp! enda jeg ikke hadde spist noe!

Gleder meg sånn til å bli ferdig! dette tapper meg helt for energi!

se på det som øvelse til nye og andre tider[:D]..er litt trøtt eg og,men mest pga lavt jern og dårleg nattesøvn PGA LISJA[8D]

He..he... jeg tenkte faktisk tanken i dag.. Dette er vel bare forsmaken på det som kommer på nyåret[:D][;)][:D]
Dette tapper meg også helt for energi.. Kroppen føles som en blyklump..

ja... slik har jeg hatt det også...  men det begynner så smått å avta till heldigvis[:D][:D]

Ser virkelig fram til når dette gir seg, ja! Skal bli godt - fungerer jo ikke helt fortida..

Hehe, skikkelig kveldstrøtt her også. Tror jeg snart skal ned under dyna nå. Men energien kommer tilbake mer og mer nå. Var også mye mer sliten for noen uker siden. Det blir bedre!

Back
Topp