Tretthet

novemberbaby4

Flørter med forumet
Hei
Jeg er 9+2 og er ekstremt trøtt.
Kan sovne 3-4 ganger ila dagen i ca 1-2 timer hver gang.
Og utenom dette så har jeg ingen energi og trettheten er lammende for hverdagen ellers

Er det fler som opplever dette?

Hatt det sånn i 4 av 5 svangerskap. Kunne sovne hvor som helst og når som helst. Sovnet på jobb å :bag: Venter på at trøttheten skal komme snikende dette svangerskapet også :dead: Anbefaler sykemelding om du er i jobb!

Den er så lammende at det nesten er skummelt, dette er mitt fjerde svangerskap og det er første gangen for min del
Har vært sykemeldt i 5 uker allerede i håp om at det blir bedre ved den magiske 12 ukers grensen som alle snakker om

Jeg også kan sove helt sykt mye av dagen. Kan legge meg 23. og sove til 11-12 tiden på dagen, å i tillegg da stå opp for å sovne på sofaen igjen etter et par timer… heldigvis er det ikke sånn hver dag, men spesielt etter et par dager på jobb! Er i 50% for øyeblikket heldigvis!

Den er så lammende at det nesten er skummelt, dette er mitt fjerde svangerskap og det er første gangen for min del
Har vært sykemeldt i 5 uker allerede i håp om at det blir bedre ved den magiske 12 ukers grensen som alle snakker om
Ikke for å skyte ned håpet ditt.
men i mitt forrige svangerskap var jeg utslitt i første trimester, verre i andre trimester og tilbake til utslitt i tredje.
Første og tredje kunne jeg legge meg ned hvor som helst og sovne. Andre skjønner jeg ikke hvordan jeg kom meg gjennom.

Sniker - jeg var sånn i fra uke 8-14ish. Hadde ikke fortalt jobben at jeg var gravid, men hver dag nøyaktig kl 13 var det av med lyset. Kroppen bare sloknet. Jeg hadde kontor litt avsides (jobbet på vgs), og hadde ingen timer den tiden, så kom alltid unna med en liten blund. Hadde dog alltid det ene øret åpent, sånn at hvis jeg hørte noen nærme seg skvatt jeg tilbake til livet igjen :happy090:bookworm:Hehe

Gikk heldigvis over!

Ikke for å skyte ned håpet ditt.
men i mitt forrige svangerskap var jeg utslitt i første trimester, verre i andre trimester og tilbake til utslitt i tredje.
Første og tredje kunne jeg legge meg ned hvor som helst og sovne. Andre skjønner jeg ikke hvordan jeg kom meg gjennom.
Ja har hørt at det fint kan vare igjennom hele problemet er jo at jeg ikke kan kontrollere det omtrent og sovner siste gang når jeg legger barna mine fra 21-23 og er da våken helt til 05 tiden på morgenen og opp igjen med barna mellom 7-8.
Ser at jeg kanskje hadde sluppet unna det verste ved å snu døgnet litt men med denne trettheten er det nesten umulig.

Unner ingen av dere å være så trøtte og slitne, men litt godt å vite at det ikke er unormalt og godt å høre at det KAN gå over

Jeg også kan sove helt sykt mye av dagen. Kan legge meg 23. og sove til 11-12 tiden på dagen, å i tillegg da stå opp for å sovne på sofaen igjen etter et par timer… heldigvis er det ikke sånn hver dag, men spesielt etter et par dager på jobb! Er i 50% for øyeblikket heldigvis!
Skjønner, Her er det hver dag, og jeg er sykemeldt 100% i min 5 uke :joyful::banghead:

Trøtt her også. Helt håpløst, men får heller ikke sove godt på natten. Går i seng senest kl 22, å sover til 5ish. Så ligger man som et slakt på sofaen hele dagen, smådupper litt gjennom dagen

Trøtt her også. Helt håpløst, men får heller ikke sove godt på natten. Går i seng senest kl 22, å sover til 5ish. Så ligger man som et slakt på sofaen hele dagen, smådupper litt gjennom dagen
Håper det gir seg for din del også etterhvert, er ikke noe greit å ha det slik :confused:

Nærmer seg første legetime, får se hva hun sier :confused004 Synes det er vanskelig å «be om» sykemelding
Jeg synes det er vanskelig selv.

«Heldigvis» har jeg en jobb der det er direkte farlig for meg og andre om jeg er trøtt og ukonsentrert. Legen vet hva jeg jobber med og sier selv hun ikke ville vært «kunde» hos meg når jeg er så sliten.

Godt å se at det er flere! Jeg har også null energi, er sykmeldt 100% fram til tidlig ordinær ultralyd 17.april.. fikk også høyt blodtrykk, så er greit med sykemelding..

Sitter på kontorplassen min nå og en voldsom trøtthet bare datt over meg. Håper den snart går over for har noe jeg må skrive ferdig i dag:dead:

Back
Topp