Tretthet i bein

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Andre som er plaget med dette i graviditeten? Kjennes ut som trette/gangsperr/voksesmerter... Utrolig plagsomt :/

Hadde en del smerter i leggene forrige svangerskap. De forsvant når jeg begynte å ta magnesiumtilskudd.... :-)

Hadde en del smerter i leggene forrige svangerskap. De forsvant når jeg begynte å ta magnesiumtilskudd.... :-)
Ja det leste jeg nettopp faktisk! Hadde mye leggkramper i forrige sv skap og tok da magnesium på flaske som hjalp! Så d skal prøvest :)

Merker det på kvelden.. Og var veldig plaget med kramper under forrige svangerskap. Har kjøpt ei flaske med magnesium, men er ikke så flink til å ta det.. smaker ikke godt akkurat...!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også begynt å plages endel med dette. Er det noen forskjell på å ta flytende magnesium eller magnesium i tablettform?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er spesielt på kveldene jeg også merker det.... Så gjerne magnesium hjelper! Skulle tro tabeletter er like effektivt, men husker jeg fikk anbefalt den flaska sist og at det hjalp mot krampene :)

Sent from my iPad using BV Forum

Pleier å bruke solaray eller andre helsekostmerker på magnesium, er kapsler og funker bra :) Plages veldig med kramper i bena generelt, men ekstra mye nå :)

Får ikke til å lime inn tekst, mn siden du lurte om tabeletter er like bra så er flytende form faktisk mer effektivt. Googla magnesium floradix og leste!

Back
Topp