Trett

Cstina

Gift med forumet
De siste dagene har jeg vær utrolig trett.. Håper ikke de tre siste mnd skal bli slik denne gangen også[8D] Fler som har fått tilbake trettheten igjen?

ja jeg merker at jeg har blitt mer sliten enn jeg var i andre trimester! Jeg er annerledes sliten nå enn det jeg var i første semester, og kjenner at ting er tyngre! Håper at tiden vil gå fort for det!!

Er kanskje litt trøttere enn tidlig...våkner en gang i løpet av natten at jeg må på do, og sikkert hver gang jeg snur meg, ble jo plutselig veldig tungvint å snu seg i senga [;)]....men når jeg sover så sover jeg som en stein. Prøver å få meg en liten lur midt på dagen, men ikke alltid jeg har tid til noen høneblund.

Jepp, og jeg får i tillegg ikke til å sove.. Har skikkelig vansker med å sovne for tiden, blir ikke mer våken av det gitt!

Ikke fått tilbake trettheten jeg hadde i begynnelsen heldigvis. Men merker jeg begynner å bli litt mer trøtt enn jeg har vært de siste mnd. 

Jeg har begynt å sove utrolig mye og blir fort sliten...Er blitt mer trøtt igjen, men føles ikke som samme tretthet som i første trimester.... Jeg kommer meg ikke ut av senga før det et langt på formiddag...

ORIGINAL: mina09

ja jeg merker at jeg har blitt mer sliten enn jeg var i andre trimester! Jeg er annerledes sliten nå enn det jeg var i første semester, og kjenner at ting er tyngre! Håper at tiden vil gå fort for det!!

Samme her,alt er kjempetungt..Hehe har liksom sånn 15 kg mer og bære rundt på så da blir det vel tungt [&:]

JAAAAA.....BIG TIME......blir stuptrøtt en time etter jeg står opp jeg,. og er det resten av dagen...Må legge meg nedpå å samle energi hver gang jeg har mulighet....Sover dårlig om natta også, klør meg ihjel og har en liten som alltid vokner ihvertfall en gang av drømmer osv, og min sambo har dårlig hørsel, så det er alltid jeg som står opp....
Jeg vil sooove

Føler egentlig at jeg har vært trøtt hele svangersskapet, men i det siste har det blitt litt mer overveldende igjen. Og hjelper ikke når nattesøvnen er så som så..

jepp.. vært veldig trett hele uka...

Jeg var veldig trett første del av svangerskapet
og nå er det tilbake for fullt.
Føler jeg sover godt om natta, foruten et par turer på do og de kan jeg helst stille klokka etter[:)]

Er helt gåen om dagen...men må få det til å fungere på et vis?[8|]

Kroppen ble med ett fullstendig ustyrlig her i forrige uke[8D]

Samma her, er veldig trøtt, var det i begynelsen av svangerskapet oxo, men er mer trøtt nå enn da!! Sover 1-2 timer om dagen!!! Har termin 23 oktober forresten!!

ORIGINAL: hunnykaos

Jepp, og jeg får i tillegg ikke til å sove.. Har skikkelig vansker med å sovne for tiden, blir ikke mer våken av det gitt!

Signerer!!!!!!!

Back
Topp