Trett.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noen flere sm er mere trett nå mot slutten???? Jeg kan godt sovne midt på dagen, Og våkne flere timer senere....
Føler meg rett og slett mere sliten....
Men har hørt at det er den siste måneden at babyen krever mest av Deg...

Ja, jeg er trøtt! Sover mye føler jeg.
Føler meg som ei gammal dame som må sove middag og sånn![&:]
Var en tur på Ikea i dag, og var helt utslitt når jeg kom hjem!
Så nå merker jeg det godt!

Her og.  Noen dager kjennes det ikke ut som jeg gjør annet. For hver minste ting jeg gjør, så må jeg hvile, og når jeg da først har satt meg ned, så sovner jeg like gjerne[:)]  Ikke lett med en 3-åring som også skal ha sitt[:@]

Jeg fikk merke i går at jeg har veldig lite energi å ta av... dro til byen og møtte to venninner på kafe noen timer... var dødsliten da jeg kom hjem! Er forskrekket over hvor sliten det går an å bli av så lite...

har måttet sove middag nesten hver dag i det siste.
Men i går hadde jeg selskap, masse stess før og veldig mye etter de kom.
Så i går fikk ikke jeg sove noe.
Natta var søvnløs pga smerter i bekken og i magen.
I dag er jeg ødelagt!!![&o]

Ja, nå er jeg mye trett jeg og gitt.
Står opp hver dag kl 0620 sender sambo på jobb med frokost, matpakke og en kanne kaffe. Kommer inn hit på bv med min frokost så rett i seng igjen.
Det er deilig det!! før fikk jeg ikke sove i det hele tatt.

Dupper gjerne av litt på sofaen i løpet av dagen også[:D]

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, hehe, trøtt? Skjønner ikke hva dere prater om?? [;)]

Nei her går det i flere skjønnhetssøvner om dagen, er jo konstant trøtt [8|]. Det verste er at det er så kjedelig, jeg hater å sove, og i tillegg føler jeg meg lat og ineffektiv når jeg bare ligger der!! Grrr....

JAAAAA er så trøtt at jeg nesten stuper... [8|][8|]

jepp e mykje trøttare!
men so søve ej masse lettare oxo , ska ingenting til før å vekke mej [8|] før so sov ej so en stein ....[8|]

Jag är supertrött jämt. Skulle säkert kunna sov dygnet runt, gäsp[:D] Tror att vi bara skall lyssna på kroppen och sova när vi är trötta...

er trøtt og sliten mye jeg også..-men jeg har alltid vært trøtt og sliten jeg da..[&:]

Innimellom er jeg overrasket over alt jeg makter å gjøre..når jeg først gjør noe, så har jeg kjempe energi...
Men, har lært nå at jeg må bare slappe av!!!

Back
Topp