trett

julina

Betatt av forumet
Flere som begynner å bli veldig trette?
Jeg har hatt endel energi i hele andre trimester, tross bekkenløsning og mye smerter, men blir trettere og trettere ut i det tredje.
Er 32+4 i dag, og har sovet så og si hele helgen.
Datteren min har ikke vært hjemme, så jeg har sovet lenge, og flere ganger om dagen. Helt utslått :P

Flere som begynner å bli veldig trette?
Jeg har hatt endel energi i hele andre trimester, tross bekkenløsning og mye smerter, men blir trettere og trettere ut i det tredje.
Er 32+4 i dag, og har sovet så og si hele helgen.
Datteren min har ikke vært hjemme, så jeg har sovet lenge, og flere ganger om dagen. Helt utslått :P
Kjenner meg veldig igjen der, kan vere oppe 1-2 timer etter at eg har stått opp å so bli trøtt igjen å vil legge meg. Har fått sove lenge no i fleire daga sida mannen er heime. Men føle eg ikkje får gjort noke, men må berre lytte til kroppen å kvile når det trengst.

Jeg sovnet på sofaen 21:30 i går.. Så ja, er nok litt ekstra trøtt om dagene. 31+5 i dag. :-)

Appen <3

Har vært ekstremt sliten hele svangerskapet. De siste dagene har det blitt mye verre. Sover hele dagen

Eg føler at jeg trenger mer søvn, og har hatt meg noen ekstra smålurer innimellom.. Men er ikke alltid like flink til og slappe av selv om jeg hadde trengt det! Er litt for nysgjerrig på hva som skjer rundt meg :-P

Føler meg ganske trett ja... :s så sover nok litt mer enn jeg vanligvis har gjort tidligere!

Er sliten ja :) Men det er vel ikke så rart. Små magetroll vokser mye i tredje trimester og blir tyngre og tyngre!

-Fra appen-

Her er også trøttheten komt og utslittheten:( Skal til legen i morgen så får vi se. Vet jo at jernlagrene mine er ganske så tomme så det er jo i grunn ikke noe annet og forvente:/

Det samme her:(, særlig etter frokost er jeg heeeelt slappet og tomt for energi for nesten per time. Jeg er en som kan ikke sove på dagen i det hele tatt. Da prøver jeg å legge meg og slappe av med en håpe at jeg får sove litt.

Jeg føler meg veldig sliten og har behov for mer sov. Men dessverre jeg får ikke sove lenge på morgen siden jeg har en gutt som våkner hver morgen kl 06 siden han ble født for 4 år siden:) i tillegg får jeg ikke sove på dagen:mad:

Jeg har vært i topp form stort sett hele svangerskapet, men siste to ukene har jeg blitt kjempetrøtt. Er plutselig usikker på om jeg klarer å stå i 100% jobb de siste tre ukene. Er 34 uker i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her også, føler jeg har ramla i en vond runddans jeg ikke kommer meg ut av. Kan ikke jobbe pga smerter i hofta, kan ikke gå lange turer på smerter. Vanligvis henter jeg overskudd og energi ved å være ute i all slags vær med hest og hund, nå er det ikke mange hundre meterne jeg kan gå før jeg får kynnere og smerter. Dette er ikke meg, jeg hater å være i ro en hel dag....
Jeg har alltid sett for meg 2 barn, men jeg vet ikke om jeg orker å gå gravid igjen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er sinnsykt trett ja!:sleep002 Kunne sovet døgnet rundt om jeg fikk lov! Her holder vi på å pusse opp badet til mini kommer, så må bare bite det i meg :p er 31+5 i dag:Heartblue

Trøtt hele tiden og sover myye mer enn før jeg ble gravid. Kvaliteten på søvnen er dårlig så mulig det er derfor jeg sover så mye :-P

Søve dårlig og e konstant trøtt :(

Sover stort sett 10-12 timer i døgnet... De dagene jeg ikke gjør det får jeg igjen for en dag eller to etterpå, da sover jeg ekstra mye...

Jepp :/ prøver å jobbe 100% nå den siste tida jeg har igjen, men flexisaldoen har blitt mange timer minus..

Er mye trøtt, men sover veldig dårlig. Kanskje noe med saken å gjøre?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig trøtt etter frokost, så blir en liten dupp da eller om ettermiddagen. Skulle hvilt mer enn jeg gjør, men det er alltid noe som skulle Vært gjort. Skal bli flinkere nå som skole og barnehage har startet opp igjen. Er kjekkere for ungene å komme hjem til en uthvilt mamma enn en kjeftet og trett mamma ;-) Dessuten nærmer fødselen seg, så Bør vel hvile det en kan og samle krefter :-)

♡ Er i uke 34 ♡

Back
Topp