Treningstråden!

Må bare si at dere som fortsatt trener mye er knallflinke altså! Skulle så gjerne gjort det selv, men energien er bare ikke der om dagen... Stå på videre! :D
 
Tror ikke vi er så veldig mye flinkere enn noen andre. Tror bare vi er veldig,veldig heldige.
Meget mulig! Husker da jeg gikk med første. Gikk jo på ski helt frem til fødsel... Håper at det er noe snø igjen i påska slik at jeg kanskje kan ta en tur da :)
 
Ulempen med å være gravid uten bil er når en skal på butikken og handle mat. Kan trygt si at jeg har fått nok styrketrening i dag :hilarious:
 
Trener mye yoga til vanlig, og har utove i svangerskapet begynt med litt mykere timer + gravidyoga en dag i uka. De siste gangen har jeg etter treningen blitt veldig hard på magen og den blir ganske øm. Tror ikke det er kynnere for det pleier å være annerledes. Noen andre som også merker noe liknende?
 
I dag er det nydelig vær her :) Vi har gått tur på ca 1,5 time med hunden. Deilig :D
 
Nå melder jeg meg inn her!

For i 5 uker nå så skal jeg være med på vannaerobic (bare tilrettelegger selv mtp bekkenet), og det hele 2 ganger i uka!
 
Jeg var i svømmehallen ADO i helgen og må si det er virkelig herlig å bade :) ! men en må jaggu santen være forsiktig med de froskesparkene!! de kjenner en godt til etterpå (Heldigvis ikke vedvarende) :)
 
Jeg har vært på skogstur med hunden i regnværet. Tror vi var ute rundt 1,5 time. Lurer på om jeg skal prøve meg på noen av de yoga-videoene på Youtube nå :p
 
Back
Topp