Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trente en god del frem til jeg fant ut at jeg ble gravid, gikk min første tur igår kveld og ble helt utlitt etterpå! Haha, er egentlig ikke så dårlig trent - så er litt sjokkert over hvor fort ting forandret seg. Så fort jeg har litt mer energi igjen, så skal jeg starte med trening. Men jobben min suger til seg all energi, så jeg orker ingenting så fort dagen er over. Det er SÅ slitsomt :/
Jeg har ingen gode råd dessverre, men tenker at det er noe en personlig trener burde ha kunnskap om.Noen som har treningstips for å forebygge bekkenløsning? Sleit fra uke 6/7 i begge forrige svangerskap
Bestill deg time hos fysioterapeut, de har mer kunnskap ofte om riktig trening enn PT'erNoen som har treningstips for å forebygge bekkenløsning? Sleit fra uke 6/7 i begge forrige svangerskap
Skal inn å høre med fysioen jeg brukte sist, hun er og pt + gravid trening på senteret herBestill deg time hos fysioterapeut, de har mer kunnskap ofte om riktig trening enn PT'er
Tenkte å ta meg en løpetur i ettermiddag - Må en tur på skolen først. Hva er dine treningsplaner for dagen?Ny uke, nye muligheter!
Startet uka med trening! Heng dere på ;-)
Tenkte å ta meg en løpetur i ettermiddag - Må en tur på skolen først. Hva er dine treningsplaner for dagen?
Hadde fri fra trening i går, men i dag nøt jeg en lang og rolig joggetur. Ble ca 12 km på 1 time og 25 minutter. Prøver å roe ned intensiteten på øktene mine, i allefall til jeg er på "den riktige siden" av 12-ukers merket..
Har dere noen mål med treningen deres? Eller legger dere målene på hyllen frem til babyen er født?