Treningstråden for januarjentene!

Jeg trente en god del frem til jeg fant ut at jeg ble gravid, gikk min første tur igår kveld og ble helt utlitt etterpå! Haha, er egentlig ikke så dårlig trent - så er litt sjokkert over hvor fort ting forandret seg. Så fort jeg har litt mer energi igjen, så skal jeg starte med trening. Men jobben min suger til seg all energi, så jeg orker ingenting så fort dagen er over. Det er SÅ slitsomt :/

Signerer denne! :p

Mandag 02.05: Fri!
Tirsdag 03.05: jogget 7 km (45 min) - Første økt etter halvmaratonpå lørdag, og beina var overraskende lette og fine :D
Onsdag 04.05: Fri
Torsdag 05.05: 65 minutter jogg, mye motbakker, så er fornøyd med 9,5 km på den tiden + 8 km gåtur
Fredag 06.05: Fri
Lørdag 07.05: Jogget 9,5 km i nydelig temperatur + 7 km fjelltur med vesla :D

Noen som har treningstips for å forebygge bekkenløsning? Sleit fra uke 6/7 i begge forrige svangerskap :(

Noen som har treningstips for å forebygge bekkenløsning? Sleit fra uke 6/7 i begge forrige svangerskap :(
Jeg har ingen gode råd dessverre, men tenker at det er noe en personlig trener burde ha kunnskap om.
Krysser fingrene for at du slipper unna denne gangen <3

Noen som har erfaring ift sykling og bekkenløsning? Begynner å kjenne der i halebeinområdet

Trener stort sett gruppetimer. Prøver å få til tre-fore treningsøkter i uka, skal prøve å fortsette med det inn i graviditeten også.

Mandag 02.05: Fri!
Tirsdag 03.05: jogget 7 km (45 min) - Første økt etter halvmaratonpå lørdag, og beina var overraskende lette og fine :D
Onsdag 04.05: Fri
Torsdag 05.05: 65 minutter jogg, mye motbakker, så er fornøyd med 9,5 km på den tiden + 8 km gåtur
Fredag 06.05: Fri
Lørdag 07.05: Jogget 9,5 km i nydelig temperatur + 7 km fjelltur med vesla :D
Søndag: 3 km rolig tur i fjellet ^^,

Hadde fri fra trening i går, men i dag nøt jeg en lang og rolig joggetur. Ble ca 12 km på 1 time og 25 minutter. Prøver å roe ned intensiteten på øktene mine, i allefall til jeg er på "den riktige siden" av 12-ukers merket..

Har dere noen mål med treningen deres? Eller legger dere målene på hyllen frem til babyen er født?

Hadde fri fra trening i går, men i dag nøt jeg en lang og rolig joggetur. Ble ca 12 km på 1 time og 25 minutter. Prøver å roe ned intensiteten på øktene mine, i allefall til jeg er på "den riktige siden" av 12-ukers merket..

Har dere noen mål med treningen deres? Eller legger dere målene på hyllen frem til babyen er født?

Har ikke noe spesifikt mål bortsett fra å holde kroppen i gang. Har ikke planer om å bli fitness-guru, bare ha en kropp jeg føler meg vel i egentlig. Og nå som jeg er gravid syns jeg det er viktig at barnet får en sunn kropp å vokse i! :-)

Dette er en tråd jeg også har behov for. Jeg veier litt mer nå enn sist jeg ble gravid. Men er ute og går/ jogger 3-4 dager i uka. Litt styrke når jeg har overskudd

Såå flinke dere er! Her har jeg ingen energi, er såå trøtt! Men skal prøve å få til sykkelturer med vesla i setet.... Det er tungt nok :p Veier 7 kg mer enn forrige sv.skap så trenger virkelig den tråden her!! Skal prøve å ikke gå opp så mye denne gangen, la på meg 20kg sist:/

Har reist på hytta så fikk ikke trent så mye uka her men har jobbet med en del fysisk arbeid i dag så jeg vil si at det er trening nok ;)

Back
Topp