Treningstråd

Verpesyk<3

Disney
Tenkte vi kunne ha en tråd her hvor vi deler gravidvennlige treningsprogram, tips til alternativ for øvelser osv[emoji6] Så kan vi linke hvis vi finner noe bra på nett osv! Er jo viktig å følge kroppen under graviditeten, samtidig som det også er bra å holde seg i litt aktivitet[emoji1360] Også kan vi motivere hverandre frem mot termin[emoji1376] Selv håper jeg å klare å fortsette med 10000 skritt om dagen og 3 moderate treningsøkter i uka

Så bra!! Jeg har som mål nå å gå tur i 30-60min hver dag[emoji846] har klart det frem til nå[emoji87] men kjenner jeg sliter nå når det er pøser ned der ute[emoji30] så jeg får heller finne på noe inne!

Jeg kommer iallefall til å fortsette å trene så lenge jeg klarer :) Trener CrossFit 2 ganger i uken, og styrketrening med vekter 2 ganger + cardio inninellom (men det er så kjedelig... [emoji28]). Håper formen holder seg slik jeg klarer det!! :) Kjekt med en slik tråd!

Jeg skal snart ta opp treningen igjen etter totalforbud i 1mnd :) er vandt med å trene 4 ganger i uken og er veldig glad i fjellturer så jeg håper formen er grei fremover så jeg får begynt igjen:)

Så bra!! Jeg har som mål nå å gå tur i 30-60min hver dag[emoji846] har klart det frem til nå[emoji87] men kjenner jeg sliter nå når det er pøser ned der ute[emoji30] så jeg får heller finne på noe inne!

Så flink du er[emoji1] Er ikke så fristende å gå tur i regnet nei, men så er det så deilig når det er overstått!

Jeg kommer iallefall til å fortsette å trene så lenge jeg klarer :) Trener CrossFit 2 ganger i uken, og styrketrening med vekter 2 ganger + cardio inninellom (men det er så kjedelig... [emoji28]). Håper formen holder seg slik jeg klarer det!! :) Kjekt med en slik tråd!

Hehe, da er vi helt motsatt![emoji23] Jeg ELSKER cardio og synes styrketrening er utrolig kjedelig [emoji85] Prøver uansett å få 2 styrkeøkter i uka da for vet jo at det er viktig! Synes CrossFit virker veldig gøy da, men har ikke turt å prøve det enda!

Jeg skal snart ta opp treningen igjen etter totalforbud i 1mnd :) er vandt med å trene 4 ganger i uken og er veldig glad i fjellturer så jeg håper formen er grei fremover så jeg får begynt igjen:)

Så kjedelig med treningsforbud da[emoji53] Hvordan er formen din nå?

Jeg er syk, begynner og bli bedre. Vurderer trening i morgen, men får se formeb litt ann. Håper jeg kan få til det [emoji4] Så trøtt og sliten når jeg ikke trener [emoji53]

Spring etter mini på 1,5 år på dagtid, og jobbe på butikk på kvelden, hvor jeg går ca 10 000 bare på jobb, så nok trening for meg[emoji85] prøve meg på litt yoga, for å slappe litt av[emoji28]

Så kjedelig med treningsforbud da[emoji53] Hvordan er formen din nå?
Formen er bedre en ventet men jeg var overstimulert når de satt inn så det er ikke bra. Eggstokkene mine er veldig store så jeg må vente til medisinene har balansert det :)

Åååå det er kjempe gøy å trene CrossFit!! Flink du er :D Husker jeg var kjempe flink for et år siden, men mistet helt motivasjonen.. trente 4-5 ganger i uken.. men nå som jeg er gravid får jeg vel starte pent :p gå turer og trene yoga ;)

Har falt helt av treningen etter jeg gikk gravid med første Men med en veldig aktiv 2-åring og hund blir det en del aktivitet og turer i løpet av dagen. Har som mål å drive med litt styrketrening også, så lenge formen holder seg:)

Du er flink! Har lyst og komme inn i en god treningsrytme. Jer trener cardio og styrke, har ikke peiling på hvordan jeg trener me alle apperatene og vektene egentlig.. [emoji52]

Hehe, da er vi helt motsatt![emoji23] Jeg ELSKER cardio og synes styrketrening er utrolig kjedelig [emoji85] Prøver uansett å få 2 styrkeøkter i uka da for vet jo at det er viktig! Synes CrossFit virker veldig gøy da, men har ikke turt å prøve det enda!

Skulle ønske jeg likte cardio!! Ser så herlig ut å bare legge ut på en lang joggetur. Men huff så kjedelig... [emoji42] Hehe..

Kan man trene absolutt alt (på treningssenter) når man er gravid? Er det noen øvelser man må være ekstra forsiktig med? Generelt styrketrening ?

Back
Topp