Treningstråd[emoji3]

Så flinke dere er[emoji1319] Har vært max lat i uka hær mn skal skjerpe meg til uka nå[emoji13]

Håper å få kommet i gang med treningen igjen jeg å nå, har vært så travelt på jobb siste tiden så fortsatt vært dødstrett på kveldene :( Ikke orket noe mer enn hva jeg må, og været har heller ikke vært noe motiverende :P Men sykler til jobb så ofte jeg kan, og går mye. Men kjenner jeg savner styrketreningen nå!

1 1/2t styrketrening idag[emoji1319][emoji3]

Gått tur idag også. Blir litt ensformig, men det er bedre enn ingenting. Imorgen blir det mest sannsynlig badeland i Sverige.

• Liker
Reactions: Ada
Jammen godt gjort! :) Du er sprek!

Her ble det intervaller 4 x 4 på mølla i motbakke og bittelitt styrke med egenvekt ute i sola.

Tusen takk[emoji3] Prøver å ivei de dagene jeg er i form iallefall så får vi se hvor lenge formen tilsier det[emoji13]

Du er jo kjempeflink du også da[emoji1319] Intervaller 4 *4 er jo kjempetungt så hatten av for deg[emoji3]
Skulle vært flinkere til det jeg også men kaaaaanskje etter fødselen[emoji23][emoji85]

Bratt fjelltur i full fart:) herlig!

• Liker
I går ble det tur i 1½ time... i dag vet jeg ikke helt enda... antagelig å gå igjen... altfor varmt til å løpe :P

• Liker
Tusen takk[emoji3] Prøver å ivei de dagene jeg er i form iallefall så får vi se hvor lenge formen tilsier det[emoji13]

Du er jo kjempeflink du også da[emoji1319] Intervaller 4 *4 er jo kjempetungt så hatten av for deg[emoji3]
Skulle vært flinkere til det jeg også men kaaaaanskje etter fødselen[emoji23][emoji85]

Tusen takk for det! :)
Jeg liker best kondisjonstrening må jeg innrømme og helst ute. Men det er jo så viktig med styrketrening også, veldig bra at du fortsatt driver på :happy119

45min styrketrening etterfulgt av 20min bratt stigning på mølle etterpå[emoji28][emoji3] Nå blir det grove vaffler til kveldsmat[emoji847]

• Liker
1 1/2t styrketrening og en times tid med plenklipping[emoji847]

• Liker
Idag ligger jeg som et slakt på sofaen [emoji21] men jeg er stort sett aktiv 4-5 dager i uken, så jeg er rimelig fornøyd med det. Blir ekstra sliten nå når finværet dukket opp, og satte fart på pollenallergien- får jo ikke tatt medisin lengre så da er det best å holde seg inne [emoji17]

Mange spreke damer her!

Ble en kjempefin gåtur i full fart opp lia her, en times tid tur /retur :)
Herlig med finværet, men kjipt med pollen for mange ja.

Her ble det strandtur i dag... så bortsett fra en 30 mins tur til butikken og hjem og bæring av ting til og fra strand/bil så ble det ingenting.. :P

1times gåtur i finværet idag. Nå er det solings etterfulgt av en bedre middag ute på solsiden i ettermidsag med samboer[emoji178][emoji1319]

1 times styrketrening og 20min bratt stigning på mølle[emoji3][emoji106] Går ut i ferie idag så spørs om det blir litt slappere mtp trening da[emoji23][emoji85]

• Liker
Back
Topp