Treningstips

Snowy

Glad i forumet
Jeg sliter litt med å komme meg på sats om dagen, men kom over en DVD med pilates trening for gravide på pilatesroom.no Har prøvd den nå og det var ikke slitsom trening. Kun behagelige nyttige øvelser for å styrke rygg og bekken. Anbefales :-)

Jeg trener 4-5 ganger i uka :P

Spinning, bodypump, sh`bam og zumba.Prøvde bodyvive for første gang i dag, morro!
Spinning å bodybalance anbefalses bodybalance er noe lignende yoga/pilates  :D

Jeg trener 4-5 ganger i uka :P

Spinning, bodypump, sh`bam og zumba.Prøvde bodyvive for første gang i dag, morro!
Spinning å bodybalance anbefalses bodybalance er noe lignende yoga/pilates  :D

Flink du er! Jeg har foreløpig gitt opp å komme meg ut på trening. Orker bare ikke. Håper formen blir litt bedre etter 12 uker men inntil da var pilates på stuegulvet et godt alternativ! :-)

Flink du er! Jeg har foreløpig gitt opp å komme meg ut på trening. Orker bare ikke. Håper formen blir litt bedre etter 12 uker men inntil da var pilates på stuegulvet et godt alternativ! :-)

Snowy skrev:

Godt du klarer noe da :D

Jada, startet med vektnedgangs prosjekt 2 mnd ettr på, var jeg gravid gitt, så mosjon, sunt kosthold å bedre psyke = GRAVID Hahaha :P

Å Har trena like hardt fra posetiv test frem til nå :D  DEILIG!!

Åsså trener jeg ikke aleine, har ei veldig god veninne som jeg trener med :D

Snowy skrev:

Godt du klarer noe da :D

Jada, startet med vektnedgangs prosjekt 2 mnd ettr på, var jeg gravid gitt, så mosjon, sunt kosthold å bedre psyke = GRAVID Hahaha :P

Å Har trena like hardt fra posetiv test frem til nå :D  DEILIG!!

Åsså trener jeg ikke aleine, har ei veldig god veninne som jeg trener med :D

Back
Topp