Treningstights

miasme

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvilken treningstights har dere? Jeg begynner å kjenne behovet for litt mer magevennlig fasong.
Har kjøpt en 2xu gravidtights men den er alt for stor ennå:) trenger tips til mellom stadiet tights:)

Casall seamless! Den har jeg hatt lyst på en liten stund, så blir nok det på meg snart :)

Jeg har et par fra Lululemon med høyt liv som fortsatt passer, og har kikket litt på den 2xu for gravide mager til senere i svangerskapet. Når tror du den passer?

Vurderer også gravidtightsen fra 2xu. Fortiden bruker jeg en vanlig 2xu som er høy på livet og en fra Kari traa. Men kjenner de begynner å stramme godt nå...:p

Kjøper på H&M jeg[emoji3][emoji106] De er høye i livet og strammer ikke[emoji120]

Jeg bruker en yogatights fra h&m som har ekstra høyt liv og den er veldig god :-)

Jeg har et par fra Lululemon med høyt liv som fortsatt passer, og har kikket litt på den 2xu for gravide mager til senere i svangerskapet. Når tror du den passer?
Tja, jeg har kjøpt den i L og den er STOR. Burde nok heller kjøpt M:)
Jeg har ikke mage til vanlig, så sikkert ikke før uke 25 eller noe..

Bestillte fra runnerinn:) fant ikke str i Norge jeg heller.
Den Adidas tightsen er sikkert grei:)

Åh! Kanskje prøve der da! Kjøpte en seamless fra hummel, men den så man undertøy og diverse igjennom så :p haha

Åh! Kanskje prøve der da! Kjøpte en seamless fra hummel, men den så man undertøy og diverse igjennom så :p haha
Ja det er jo kjempe gøy! xsmile9
Det blir nok kanskje litt toll siden den kom på nesten 400kr inkl frakt, men man kommer likevel greit fra det. Den er enda litt dyrere i norsk nettbutikk.
Jeg har kjøpt litt løpesko der, greit og ukomplisert:happy:

Back
Topp