Treningstights

Aprilbaby3

Forelsket i forumet
Noen som har tips til en nettbutikk hvorved selger gode og fine tights til å trene i ??:-)

Eg kjøpte helly Hansen på XXL til 200kr. Kjempe fin og veldig god. Men veit ikkje om dei har nett butikk

Har hørt babyshop også har (boobs er vel merket), men ikke prøvd noe. Trenger også tips så følger denne tråden! :)

Har hørt babyshop også har (boobs er vel merket), men ikke prøvd noe. Trenger også tips så følger denne tråden! :)
Okei , takk for tips :-) får sjekke det ut :-) ikke noe godt å gå med tights som strammer over magen :-p

NImageUploadedByBV Forum1447366563.071711.jpg

Noen som vet noe om denne ? :-) Og om det kun er tights eller singlet som er festet på ? Den ser så behagelig ut ! :-)

Så kjedelig :( Vet ikke hvilken str du bruker, men jeg synes den var stor i str og kunne med fordel hatt min i en str mindre.
Ja var det jeg leste :( så ville hatt XS eller s .. Men de hadde ingen av de .

jeg har casall, de er høye i livet, og synes de er kjempe gode, selv om magen har kommet litt ;)

Sjekk ut Zalando :) de har flere vanlige trekingstights med brede "midjebånd". Mulig de har spesielt for gravide også. Det beste er at Zalando tilbyr gratis frakt og retur. Passer den ikke er det null stress!

Back
Topp