treningstights med plass til mage?

Petronellus

Elsker forumet
Junilykke2018
Noen av dere jenter som vet om treningstightser som passer en voksende mage? Elsker mine 2xu tightser, men de begynner å stramme over magen litt vel mye så det blir ubehagelig (strammer ca ved navel). Har rönnisch sine som er ok, men vil gjerne teste et annet merke om noen har noen forslag.. og gjerne litt billigere enn rönnisch sine ;) trener ca tre ganger i uka og går tur/jogger de andre dagene, så treningstightser brukes mye:)

Sett treningsbuksene på hm? Er ikke mammabukser men er veldig bred i livet, så kan i starten brette den dobbel (som det er tenkt den skal) og la det være når magen blir større. Da vil den se ut og være som en mammabukse. Var det forståelig? anbefales!

Sett treningsbuksene på hm? Er ikke mammabukser men er veldig bred i livet, så kan i starten brette den dobbel (som det er tenkt den skal) og la det være når magen blir større. Da vil den se ut og være som en mammabukse. Var det forståelig? anbefales!

Skal dra å ta en titt! Takk for tips!

Er på leit selv også- men ennå fungere 2xu:) kom over denne anti Shake tightsen , ser du har rönnisch, og vet ikke hvilken du har, denne var hvertfall veldig høy i livet;

https://www.getinspired.no/shape-milla-7-8-anti-shake-tights-9128.html?nosto=nosto-page-frontpage

Men koster jo litt :-/

Ja jeg vet, men den var på tilbud denne helgen til 25% redusert pris (599) så jeg kjøpte faktisk den! :) selv om det var dyrt.. De jeg har fra rönnisch er litt lavere i livet, men ok foreløpig.. tenkt til å ta en titt på de på hm som en her over nevnte :)

Haha veldig blå ja, bare såg på pris å høyde i livet - hadde nå hvertfall fått oppmerksomhet på trening ;-) ;-)
Grattis da;-) oppdater gjerne når du har prøvd den :-D ??!

Stormberg har mamma tøy, kan jo hende de har trenings bukser også med plass til magen :)

Haha veldig blå ja, bare såg på pris å høyde i livet - hadde nå hvertfall fått oppmerksomhet på trening ;-) ;-)
Grattis da;-) oppdater gjerne når du har prøvd den :-D ??!

Det kan jeg gjøre :) har de som ikke er fullt så høye (rekker litt over navle) og de er ok synes jeg men foretrekker nok en som er enda høyere etterhvert ;) så bestilte jeg den i en størrelse større en vanlig så holder den vel en stund håper jeg :)

Jeg brukte bare de vanlige tightsene mine sist, men måtte etterhvert ha dem under magen :-) Med en lang singlet eller t-skjorte over går det helt fint.

Back
Topp