Treningstights for voksende mager?

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Skulle ta på meg treningstightsen idag, den har alltid vært litt deilig fordi den er stretchy. Men nå presser den sånn på magen.. Finnes det en god treningstights som er løs over magen?

Skulle ta på meg treningstightsen idag, den har alltid vært litt deilig fordi den er stretchy. Men nå presser den sånn på magen.. Finnes det en god treningstights som er løs over magen?
Jeg syns ninepine sine joggebukser er fine til trening. Husker dessverre ikke modellen.

Jeg liker tights.no sine maternitymodeller. Synes generelt det er vanskelig å finne treningstightser som er gode både som gravid og ikkegravid :wtf:

Aimn har gravid tights med 20% med rabattkode fra preggers appen, Preggers20 :happy:

Med nr. 1, og tidvis nr. 2, bodde jeg i tights fra lululemon!! Ikke helt sikker på hvilken modell det er, men den er veldig myk og deilig. Dro til sykehuset for å føde nr. 1 i den tightsen, og har brukt den som ikke-gravid også. Veldig god og bred over magen (ikke stram).
Edit.: det skal være den her:
Kan skrive under på at disse er gode. Bruker de normalt sett, og har bare fortsatt å bruke de nå med en voksende mage. Sitter fortsatt veldig behagelig på - så håper det varer☺️

Kanskje H&M har noen billige? Selv kommer jeg ikke til å spytte ut opptil flere hundre på en ny trenings tights til preggy kroppen min kjenner jeg. Jeg har flere fra icaniwill som jeg bruker til vanlig og de er dyre nok, men de passer ikke nå.
Jeg tenkte hvertfall jeg skulle ut å se en dag om de har noen til gravidmage eller vanlige som er stor i størrelse :happy:

Jeg har også to fra Lululemon Align som passer både med og uten mage, så de kan brukes etter graviditet også. Kjøpte 1 fra Born Primitive og en fra Levity også. BP er ikke like myke som Lululemons, så føles trangere. Levity sin glir litt ned, men er mer behagelig over magen. Ikke prøvd andre typer. Vil du ha vanlige treningstights som ikke er gravidtights er Lululemon Align sin perfekt og verdt prisen mtp bruk over tid.

Sniker fra juli :happy: Jeg trener i Bara sin gravid tights! Veldig stretchy og vært veldig fin å bruke mens magen har vokst :)

Back
Topp