Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns ninepine sine joggebukser er fine til trening. Husker dessverre ikke modellen.Skulle ta på meg treningstightsen idag, den har alltid vært litt deilig fordi den er stretchy. Men nå presser den sånn på magen.. Finnes det en god treningstights som er løs over magen?
Aimn har gravid tights med 20% med rabattkode fra preggers appen, Preggers20Skulle ta på meg treningstightsen idag, den har alltid vært litt deilig fordi den er stretchy. Men nå presser den sånn på magen.. Finnes det en god treningstights som er løs over magen?

Kan skrive under på at disse er gode. Bruker de normalt sett, og har bare fortsatt å bruke de nå med en voksende mage. Sitter fortsatt veldig behagelig på - så håper det varerMed nr. 1, og tidvis nr. 2, bodde jeg i tights fra lululemon!! Ikke helt sikker på hvilken modell det er, men den er veldig myk og deilig. Dro til sykehuset for å føde nr. 1 i den tightsen, og har brukt den som ikke-gravid også. Veldig god og bred over magen (ikke stram).
Edit.: det skal være den her:
Kanskje H&M har noen billige? Selv kommer jeg ikke til å spytte ut opptil flere hundre på en ny trenings tights til preggy kroppen min kjenner jeg. Jeg har flere fra icaniwill som jeg bruker til vanlig og de er dyre nok, men de passer ikke nå.Skulle ta på meg treningstightsen idag, den har alltid vært litt deilig fordi den er stretchy. Men nå presser den sånn på magen.. Finnes det en god treningstights som er løs over magen?

Jeg er veldig fornøyd med denneAimn har gravid tights med 20% med rabattkode fra preggers appen, Preggers20![]()